رابطه ملت و دولت امروز در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان است


ساعت: 14:10
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920756

خوجت الاسلام رحیم آبادی با تاکید بر اینکه رابطه امت با امام و ولی شرعی نسخه ای است برای همه زمان ها و محدود به حماسه 18 آذر نیست، این نسل جوان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقحجت الاسلام مهدی رحیم آبادی در خطبه های نماز جمعه بیرجند بر اهمیت پیوند امت با ولایت تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از دستاوردهای این پیوند موفقیت است اما شرط اول موفقیت، مغرضانه نبودن است. و پیش داوری

امام موقت بیرجند با اشاره به نشر اکاذیب از سوی دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی، ادامه داد: ولایت کافی است و کار لازم را تکمیل می کند و جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بیان حقایق و حقایق است. واقعیت ها.”

وی مطالعه کتاب «ظهور چهل ساله انقلاب» برای شناخت دستاوردها و موفقیت های انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: دشمن از نیستی و نیستی برای اهداف خود استفاده می کند، اما با وجود همه این دستاوردها، ما از نیستی و نیستی غافل هستیم. آن را برای نسل جدید توضیح دهید.»


علم و دانش سلاحی برای مبارزه با دشمن است

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه علم و آگاهی امروز سلاح ما در مبارزه با دشمن است، گفت: آمریکایی ها مدعی حقوق زن هستند اما به آن اعتقادی ندارند در حالی که «زن، زندگی و آزادی» شعار اصلی اسلام و این اهمیت توسط جمهوری اسلامی ایران با حضور فعال زنان در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، دانشگاهی و علمی به اثبات رسیده است.

وی با برشمردن برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امروز پیوند امت با ولایت به معنای آگاهی از این دستاوردهای بزرگ انقلاب 43 ساله در عرصه های مختلف است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به حرکت پرشتاب جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: معلمان باید نسبت به تبیین واقعیت ها و دستاوردهای جوانان و نسل جوان اقدام کنند و هیچ استعفای فعلی در این حوزه پذیرفته نیست.

حجت الاسلام رحیم آبادی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه سیره حضرت فاطمه (س) درس عبرتی است برای همه و توجه به سیره ائمه اطهار (علیهم السلام) است. برای تمام وظایف و موفقیت هایی که تاکنون داشته اند بسیار ضروری و ضروری است و توجه به این امر برای ما مهم است و موفقیت کامل ما در گروه به دلیل توجه کامل به نحوه زندگی و نحوه زندگی است. معصوم (ع).


بزرگترین نقش حضرت فاطمه (س) در احیای حکومت اسلامی

امام موقت بیرجند با طرح این سوال که علت شهادت حضرت زهرا(س) چه بود، تصریح کرد: در کمتر از یک روز پس از رحلت پیامبر(ص) فروپاشی حکومت اسلامی رخ داد و حضرت زهرا(س) پاسداری کردند. این سیادت از بین رفت و حمایت از ظلم امام علی (ع) روشن شد.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه (س) بیشترین و مهمترین نقش را در احیای حکومت اسلامی و به نظم کشیدن مردم ایفا کرد.

حجت الاسلام رحیم آبادی با تاکید بر اینکه رابطه امت با امامت و ولی فقیه امری است برای همه زمان ها و محدود به حماسه نهم دی و ایام الله نیست، افزود: وفاداری به ولی امر به قدری مهم است که از تصور انسان خارج است و معاشرت با ولی و منتقم اهل بیت خدا حضرت مهدی (عج) و نائب ایشان رهبر معظم انقلاب برکات بسیاری از جمله رضایت الهی، آرامش را به همراه دارد. پیروزی قاطع، شکست و ناامیدی از دشمن و تبدیل به الگوی جامعه اسلامی.

امام جمعه موقت بیرجند کلید اصلی رستگاری را پیوند امت با ولایت دانست و تصریح کرد: امروز ملت عزیز ایران اسلامی به دلیل ارتباط با ولایت، آرام ترین دل ها را دارد.

وی تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به دلیل ارتباط ملت و ولایت خاستگاه و الگوی مقابله با استکبار جهانی است.

حجت الاسلام رحیم آبادی در پایان خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) درباره جایگاه ملت ایران فرمودند: به جرأت می گویم که ملت ایران و میلیون هاش در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در زمان رسول الله هستند. (علیه السلام) و مردم کوفه در زمان امیرالمومنین (ع) هستند.

باید بگویم؛ به مناسبت نهمین سالگرد دی ماه، مسئولان و مدیران کل استان با برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه المهدی (عج) به مطالبات و مشکلات مردم رسیدگی کردند. ) مسجد بیرجند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید