تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروز ضروری است

ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805923

حجت الاسلام محمدعلی قدس پور گفت: جوانان باید بدانند که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشان دهنده اقتدار و استقلال کشور بود و کشور را از ورطه ظلم، ظلم، تبعیض و فساد در بخش های مختلف نجات داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; حجت الاسلام محمدعلی قدس پور در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان که در مصلی اعظم این شهر برگزار شد، گفت: انتصاب فرمانداران استان سمنان را اعلام کنید.

وی تاکید کرد: لازم است احزاب فقط در ایام انتخابات تلاش نکنند و نیروهای توانمند و نخبه را برای استفاده در بدنه حاکمیت معرفی کنند.

قدسپور با اشاره به استفاده از نیروهای متخصص و بومی در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از سوی مسئولان استانی، افزود: در چند هفته اخیر هیچ اقدامی صورت نگرفته و انتظار می رود مسئولان به این نکات رسیدگی کنند. “

امام جمعه موقت سمنان در بخشی از خطبه های این هفته سمنان گفت:

وی گفت: جوانان باید بدانند که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشان دهنده اقتدار و استقلال کشور بوده و کشور را از ورطه ظلم، ظلم، تبعیض و فساد در بخش های مختلف نجات داده است.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: وقتی ورزشکار 12 یا 13 ساله ای که فاصله کمی با قهرمانی دارد اما نمی خواهد برای قهرمانی با رژیم صهیونیستی رقابت کند نشان دهنده نفوذ انقلاب اسلامی در جهان است و باید در داخل کشور باشد همچنین مسئولان باید به ویژگی ها و تبیین های انقلاب اسلامی برای نسل امروز توجه ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: فساد و تورم در برخی سال‌ها در کشور تاگوت بیش از 50 درصد بود، اما دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال تجلیل از طاگوت هستند و حقیقت را نمی‌گویند. مسئولان فرهنگی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنند.»

امام جمعه موقت سمنان افزود: این پهپاد که در 1500 کیلومتری یمن پرواز می کند و فرودگاه ابوظبی را هدف قرار می دهد، یکی از شاخصه های اسلام و جهانی شدن مسیر معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

قدس پور افزود: هک شدن سیستم امنیتی اسرائیل به معضلات اجتماعی رسیده و این پیام مخابره شده است که حتی امنیت صندوق های پست صهیونیستی نیز وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید