دستاوردها و پیشرفت های نظام را با «تبیین جهاد» برای نسل های امروز بیان کنید


ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1822004

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: با تبیین جهاد باید همه اقدامات، دستاوردها و پیشرفت ها را نه تنها به ملت ایران، بلکه به سایر ملت های جهان منتقل کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته در تبیین و روایت بر جنگ و جهاد تلفیقی تاکید کردند.

وی گفت: جمهوری اسلامی در 43 سال گذشته و در دوران دولت‌های مختلف دستاوردها، پیشرفت‌ها و پیروزی‌های بزرگی داشته است، اما نتوانسته‌ایم آن را به درستی به ملت ایران و به عنوان الگو برای سایر ملت‌ها بیان کنیم. “

سردار کرمی خاطرنشان کرد: دشمن با تمام امکانات و با جنگ روانی پیوسته در حال تخریب، تضعیف و سیاه نمایی است و به جنگ تمام عیار علیه جمهوری اسلامی ادامه می دهد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمن در 43 سال گذشته همواره در جنگ های مختلف علیه کشورمان شکست خورده است و امروز دشمن تلاش زیادی می کند تا مردم را ناامید کند و دستاوردهای نظام را وارونه نشان دهد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به همین دلیل اعلام جهاد کرده اند، گفت: جنگ ایران، کشورهای دیگر از جمله آمریکا در تبیین اعلام جهاد کرده اند و از حضرت زینب(س) در این زمینه الگوبرداری کرده اند. .

سردار کرمی گفت: با جهاد تبیین باید همه اقدامات، دستاوردها و پیشرفت ها را نه تنها به ملت ایران، بلکه به دیگر ملت های جهان منتقل کنیم.

آیت الله علی خاتمی امام جمعه زنجان نیز در این دیدار به اهمیت فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: صادق باشید.

وی با بیان اینکه کارکنان در دو دادگاه باید پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: یکی دادگاه افکار عمومی و قضاوت و مقامات ارشد و دیگری دادگاه عدل الهی است.

آیت الله خاتمی گفت: سهل انگاری یکی از مواردی است که هیچکس در جمهوری اسلامی مورد بازخواست قرار نگرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به استفاده از نیروهای جوان در دولت سیزدهم افزود:.

وی با بیان اینکه غرور را بارها در آیات و روایات شنیده ایم، گفت: لقب، روزه، مقام و خودشیفتگی غرور را تقویت می کند، اما از سوی دیگر غافل می شود که خداوند توفیق رسیدن به این مقام را در عین سربلندی به او داده است. ” همچنین باعث توهم و احساس تکبر می شود که آسیب منفی است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه انفعال نقطه مقابل غرور است، گفت: وقتی انسان احساس می کند به بن بست رسیده است، منفعل می شود و کارها روی زمین می ماند، اما در این موارد باید از افراد مجرب کمک گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مواردی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشتند امید است، گفت: ایشان همیشه در جاهایی که پیچ خطرناک و مهمی دارد از امام راحل یاد می کنند و یادآوری نام بزرگان بسیار مهم است. .

ولی فقیه و امام جمعه استان زنجان افزود: یاد بزرگترها انسان را بزرگ می کند اما یاد دیگران نشانه بزرگ دیده شدن است بنابراین رهبر انقلاب به آینده بسیار امیدوار هستند. ایشان صحبت کردند و جنگ تحمیلی و مقاومت یمن و فلسطین را تشبیه کردند.

وی گفت: در آغاز سال جدید و همزمان با ماه مبارک رمضان با انرژی مضاعف، شناخت درست و اولویت بندی در حوزه مسئولیت خود به وظیفه خود عمل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید