حضور در مجمع عمومی سازمان ملل جهاد تبیین و فرصتی برای بیان دیدگاه های جمهوری اسلامی است.

وی افزود: دیدگاه جمهوری اسلامی و دیدگاه های منطقه قابل تبیین است و باید از این فرصت ها برای روشن شدن مواضع جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: این سفر فرصتی برای بیان اقداماتی است که بعضا شنیده نمی شود چرا که فضای رسانه ای در دنیا تحت سلطه قدرت های بزرگ است.

وی تاکید کرد: باید از این فرصت ها برای تبیین مواضع جمهوری اسلامی و بیان ظلم هایی که در حق ملت بزرگ ایران و ظلم هایی که امروز مردم جهان به ویژه ملت های مظلوم با آن روبه رو هستند، استفاده شود.

رئیس جمهور گفت: اینجا محل تبیین ظلم هایی است که امروز مردم دنیا از آن رنج می برند و در واقع این می تواند یکی از مظاهر جهاد تبیینی باشد. اگر بتوانیم وظایف خود را به درستی انجام دهیم، این می تواند توضیح خوبی برای بیان مواضع جمهوری اسلامی باشد.

رئیسی خاطرنشان کرد: در حاشیه این نشست تا حد امکان و زمینه دیدارهای دوجانبه با مقامات ارشد کشورهای مختلف حاضر در مجمع خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: هیچ برنامه ای برای مذاکره و دیدار با آمریکایی ها و حاکمان آمریکایی وجود ندارد و هیچ دیداری با آنها نداریم.

رئیس جمهور افزود: آنچه در این دیدارها انجام می شود بیان مواضع جمهوری اسلامی است و همچنین فرصتی است که در جمع ایرانیان مقیم آمریکا حضور داشته باشم و با برخی از چهره هایی که درخواست کرده اند دیدار کنم. جلسه .

رئیسی گفت: اصل این اجلاس و نشست ها بر اساس سیاست خارجی جمهوری اسلامی بر اساس عزت، درایت و مصلحت خواهد بود، زیرا ملت ایران هرگز با تحریم و تهدید متوقف نشده است و حضور امروز ما در آنجا خواهد بود. محترم باش . خدمتگزارم به برکت خون شهدا و خون شهید سلیمانی صدای ملت ایران و ندای تمدن بزرگی خواهم بود که در همه عرصه‌ها ایستادگی، ایستادگی و افتخارآفرینی کرده است. طبیعتا افتخارات بزرگی که ملت ایران ایجاد کرده باعث سربلندی ما شده است و این قدرت باعث افتخار ماست و به ما جسارت و قدرت می دهد که بتوانیم بدون لکنت حرف های ملت ایران را بیان کنیم و از حقوق مردم دفاع کنیم. ملت بزرگ ایران بیایید از ظلم ها و فسادهایی که بر ملت بزرگ ایران و جهان تأثیر می گذارد صحبت کنیم.

رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد: این سفر بتواند نمادی از سرمایه های عظیم ملت ایران و نماد اعتماد مردم باشد و برای کشور، نظام، ملت های مسلمان و مستضعفان جهان نتیجه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید