هفته بصیرت؛ فرصتی برای تبیین و بیان ناگفته ها/ سردار سلیمانی یکی از اسطوره های انقلاب اسلامی است.


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919680

زارعی گفت: هفته بصیرت و دهه اول دی فرصت مناسبی برای تبیین واقعیات و بیان ناگفته های انقلاب اسلامی برای نسل جدید است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار شمااسماعیل زارعی کوشا در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته بیثارات و دهه مقاومت ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) این بانوی بزرگوار را شخصیتی کم نظیر در تمامی ابعاد دینی، سیاسی و اجتماعی دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا زندگی او را سرمشق خود قرار دهیم و در عین حال اطمینان حاصل کنیم که مراسم بزرگداشت شهادت او ابزاری برای توطئه وحدت شکنان و اختلافات نشود..

وی هفته بصارت را یکی از مهم ترین مناسبت های انقلاب و فرصتی برای بیان و تبیین حقایق خواند و افزود: پس از اغتشاشات و اغتشاشات سال 2088 مردم آگاه ایران به میدان آمدند و شورشیان را جمع کردند..

زارعی کوشا با بیان اینکه با گذشت 13 سال از حوادث سال 1387 کشور همچنان با تبعات مختلف سیاسی و اقتصادی آن دوران دست و پنجه نرم می کند، گفت: پس از سال 1387 کشور با تحریم های شدید اقتصادی و بسیاری از دستاوردهای حضور بی نظیر مواجه شد. مردم زیر سایه ناآرامی های انتخاباتی قرار خواهند گرفت، بنابراین لازم است ابعاد مختلف این رویدادها به درستی برای جامعه و نسل جوان تبیین شود..

استاندار کردستان افزود: در ناآرامی های اخیر کشور به دلیل عدم تبیین صحیح مشکلات با مشکلاتی مواجه شد و همین موضوع ضرورت گفت وگو و پاسخگویی به شبهات را دوچندان کرد..

زارعی کوشا با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از مسائل در کشور مطرح و ریشه یابی نمی شود، گفت: وقتی خودمان در طرح و بیان آن کوتاهی می کنیم، دشمن به صلاحدید خود و با کمک ابزار رسانه ای آن را مطرح می کند..

وی در ادامه به برنامه های مربوط به هفته بصیرت و دهه مقاومت اشاره کرد و گفت: باید به صورت هدفمند روی برنامه ها تمرکز کنیم و از همه امکانات برای تاثیرگذاری برنامه ها استفاده کنیم و علاوه بر برخی برنامه های کلان باید در مجالس کوچک و موثر شرکت کنید، نباید از هر دو غافل شویم.

استاندار کردستان همچنین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را نادیده گرفت و گفت: سردار سلیمانی یکی از اسطوره های انقلاب اسلامی است که محبوبیتش فراتر از مرزها و جغرافیای ایران و منطقه است اما هنوز به او خطاب نمی شود. او سزاوار است.

وی ادامه داد: برای بازنمایی مقام و عظمت سردار سلیمانی باید از زبان هنر استفاده کنیم تا بتوانیم این شخصیت را به درستی بازنمایی کنیم..

زارعی کوشا در خاتمه تصریح کرد: برنامه های ادارات، سازمان ها و نهادها در ارتباط با هفته بصیرت مورد ارزیابی قرار گیرد تا مشخص شود کدام ادارات وظایف خود را به درستی و موثرتر انجام داده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید