افتخار جامعه ورزش در کنار مردم بودن است/ قدردان استقامت مردم با حضورمان هستیم


ساعت: 17:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807917

نسل جدید به ارزش های انقلاب اسلامی واقف است

وزیر ورزش و جوانان با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جامعه ورزش در سایه انقلاب جوایز زیادی کسب کرده و همواره در مناسبت های مختلف در کنار مردم بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرگزاری ورزش و جوانان، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در غرفه این وزارتخانه ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خبرنگاران، افتخار مهمی برای این قشر بود و هست.

وی افزود: از دیرباز ستادی برای مناسبت های ملی و انقلابی داشتیم و بسیج ورزشکاران، نمایندگان فرهنگی و مدیران این مجموعه تمام تلاش خود را برای حضور در این جشن ها انجام داده است. روز گذشته جامعه ورزش با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های انقلاب بیعت کردند و مراسم باشکوهی در معبد شهدا و بزرگان ورزش برگزار شد.

سجادی با اشاره به حضور ورزشکاران و جامعه ورزش در مزار شهدا و پیشکسوتان ورزش گفت: با حضور جامعه ورزش اعلام کرد آنچه توسط این بستگان آغاز شده توسط نسل جدید در حال تکمیل است و اتفاقی بسیار خوب و ماندگار.» گرامیداشت مزار شهدا و پیشکسوتان ورزش، قدردانی بزرگان کشور است و حضور امروز، ارزیابی از استقامت مردم است.

وی افزود: جامعه ورزش نه تنها پرچم میادین ورزشی را به اهتزاز در می آورد، بلکه با حضور در کنار مردم از زحمات کسانی که تلاششان مدیون آرامش کشور است قدردانی می کند.

وزیر ورزش و جوانان با تشکر از اصحاب رسانه افزود: رسانه ها در تمام مناسبت های انقلاب و رویدادهای ورزشی در کنار مردم و انقلاب بودند، نه به عنوان یک دوست کوچک، بلکه به عنوان یک دوست اصلی و این باید قدردانی کرد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید