مردم ایران همیشه قدردان شهدا هستند/ لزوم جلوگیری از هتک حرمت در جامعه


ساعت: 10:27
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894301

سارا فلاحی گفت: شهدا در دل مردم جای دارند چرا که در دوران دفاع مقدس پدران و مادران عزیزان خود را در راه میهن فدا کردند تا شاهد امنیت امروز باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی و سخنگوی فراکسیون زنان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار ایلام بیدار اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و جان خود را در راه دفاع مقدس فدا کردند. میهن و آرمان های انقلاب اسلامی می توانیم خدمت به خانواده شهدا را ارج نهیم.

وی با اشاره به اینکه در محکومیت خانواده شهید منصور خادم صدوق گفت: خانواده شهید منصور خادم صدیق پس از انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفتند و فراکسیون زنان شورای اسلامی این گونه اقدامات را محکوم کرد. هر شخص یا گروهی محکوم می کند.

فلاحی همچنین گفت: هتک حرمت به خانواده شهدا دل مردم ایران را به درد می آورد و فراکسیون زنان در مجلس هر چند با قدردانی از مسئولان ذیصلاح در این حوزه، انتظار دارد برای جلوگیری از این گونه اقدامات پیش برویم.

نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی نیز گفت: شهدا در دل مردم جای دارند چرا که در دوران دفاع مقدس پدران و مادران عزیزان خود را در راه میهن فدا کردند تا شاهد امنیت و امنیت امروز باشیم. به همین دلیل است که مردم به خانواده شهدا احترام نمی گذارند

فلاحی خاطرنشان کرد: باید سازوکاری فراهم شود تا شاهد خشونت افسارگسیخته اراذل و اوباش در جامعه نباشیم و همه به خود اجازه ندهند به کسی تعرض کنند یا به قداست کسی لطمه بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید