هتک حرمت در کارخانه فولاد زرند. ایرانیان/ مردم زرند نیازمند نظارت جدی بر مراکز صنعتی هستند


ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893718

با توجه به توهین اخیر یکی از کارکنان کارخانه فولاد زرند به میدان مقدس امام حسین (ع)، مردم شهرستان زرند خواستار نظارت جدی بر وضعیت فرهنگی مراکز صنعتی و معدنی استان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; این روزها در ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) یکی از کارکنان کارخانه فولاد زرند ایران به صحن مطهر امام حسین (ع) اهانت کرد. شور مذهبی مردم شهرستان زرند به جوش آمده است.

هتک حرمت به حرم های اسلامی در هر جای دنیا دل مسلمانان را به درد می آورد، این جسارت تلخ وقتی در کشور اسلامی توسط مسئولی که در سایه امنیت اسلامی فعالیت و فعالیت اقتصادی می کند اتفاق بیفتد، عزاداران حسینی را بیش از پیش می کند.


در همین راستا سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی شهرستان زرند انزجار خود را از این اقدام اعلام کردند و اظهار داشتند: مردم مومن شهرستان زرند به نمایندگی از عاشقان معظم له این خباثت شیاطین کور را محکوم می کنند. که اسیر دنیا هستند!


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان های زرند، راور و کوبان نیز این اقدام بی احترامی را محکوم کرد و در بیانیه ای نوشت:
همه بدانند که هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت حسین بن علی (ع) توسط این شخص قابل چشم پوشی نیست و مردم هوشیار زرد هرگز نمی گذارند این شخص بگذرد.



واکنش رئیس شورای شهر زرند در واکنش به توهین به امام حسین (ع)


عباس ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر زرند در نماز جمعه در واکنش به این سخنان توهین آمیز گفت: مردم زرند نمی میرند اگر احمقی جرأت کند در این امر به حسین علیه السلام حمله کند. مردمی که خون و جان فرزندانشان در خطر است.» مدرسه دادند.


دادستان شهرستان زرند از دستگیری این فرد خبر داد، اما این پایان ماجرا نباید باشد چرا که اقدامات کارکنان کارخانه فولاد زرند در ابتدای پرونده از خود راضی بوده است. از این رو انتظار می رود دولت مردمی که مردم را در مرکز کار خود قرار داده است به طور ویژه در بازنگری کلی مراکز صنعتی به ویژه در حوزه فرهنگی تلاش کند تا دچار چنین موارد دردناکی نشویم. .


لذا انتظار می رود در دولت مردمی آیت الله رئیسی طبق بیانات مقام معظم رهبری، مسائل فرهنگی با رویکرد دینی و دینی محقق شود، به ویژه در مراکز بزرگ صنعتی، کار جهاد فرهنگی انجام شود.
انتظار انقلابیون و ایثارگران شهرستان زرند به ویژه با توجه به بهره مندی این صنایع از منابع عظیم و خدادادی زیرزمینی این شهرستان این است که فعالیت مراکز صنعتی با رویکرد اجتماعی و فرهنگی برای شهرستان زرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید