اظهارات جالب سرمربی استقلال روز نو

اظهارات جالب سرمربی استقلال

تیم آلومینیوم هفته گذشته در تبریز با دو گل تراکتورسازی را شکست داد و 16 امتیازی شد و با گل گهر و سپاهان در صدر جدول قرار گرفت. این تیم فردا در هفته نهم لیگ برتر میزبان فجرسپاسی شیراز است. صحبت های رسول حتیبی سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پیش از این دیدار را بخوانید:

ما فقط فرصت ریکاوری داریم
کشور ما کشور بزرگی است و فاصله بین شهرها زیاد است و در اکثر موارد تیم ها با دو پرواز یا اتوبوس سفر می کنند. با توجه به برنامه ریزی فشرده مسابقات، کار ما هم مثل همه تیم ها سخت است. سعی می کنیم بعد از هر بازی فقط به یک ریکاوری خوب فکر کنیم. بعد از بازی قبل ریکاوری خوبی داشتیم و تمرینات نسبی داشتیم. امیدوارم فردا بازی خوبی را ببینم و نتیجه لازم را کسب کنم.

فاصله ها از نظر کیفیت و نتیجه بسیار کم است
همه بازی ها سخت است و مسافت ها از نظر کیفیت و امتیاز بسیار کم است. بازی فردا بازی آسانی برای ما و تیم فجر نیست. خدای نکرده شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم باشیم.

آقایان نمی توانند بیایند چه برسد به خانم ها!
حتیبی در پاسخ به این سوال که آیا سازه ای برای ورود بانوان به ورزشگاه وجود دارد، گفت: من حدود 25 سال پیش فوتبال آلمان را بازی کردم و هنوز ساختار آن زمان را نداریم. اگر این روند ادامه پیدا کند تا 50 سال این ساختار را نخواهیم داشت. اگر فقط دنبال بازی باشیم، می خوابیم. اگر به ساختار باشگاه ها و فوتبال خود توجه کنیم همه چیز حل می شود. برخی از تیم ها رشته خود را نمی دانند، بازی ها در زمین های نامناسب انجام می شود. در این سرما برخی تیم ها رختکن ندارند. در برخی شهرها رختکن ها به گونه ای است که حتی نمی توانی عوض کنی.

برخی از مدیران ما فوتبالیست هستند و به ساختار و باشگاه خود اهمیت زیادی می دهند، اما تعدادشان کم است. امیدوارم فدراسیون فوتبال به ساختار حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا توجه بیشتری داشته باشد و نخبگان و حتی سیاستمداران با جدیت بیشتری به آن توجه کنند. ما در حال حاضر تیم اول آسیا هستیم اما از نظر ساختار جزو 30 کشور آسیایی نیستیم. ابتدا باید ساخت و ساز ثابت شود. اگر ساختار وجود نداشته باشد، این امکان پذیر نیست. حالا مردها نمی توانند بیایند چه برسد به زن ها!

ما نگران جدایی بازیکنان نیستیم
سرمربی آلومینیوم در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل عملکرد خوب شاگردانش نگران جدایی شاگردانشان در نیم فصل دوم نیست، تاکید کرد: خوشبختانه اکثر بازیکنانی که جذب کردیم دوساله قرارداد دارند و ما هم به این نتیجه رسیدیم. نگران این نیستم.” برای تقویت تیم، اما تا اینجای کار نیازی نمی بینم، بچه ها خوب کار می کنند.

برخی از تیم ها فقط می خواهند شکست نخورند
من فکر می کنم تعدادی از تیم ها و مربیان محتاط هستند و سعی می کنند شکست نخورند. کیفیت را کاهش می دهد. خوشحالم که تیمم به دنبال فوتبال زیبا است. همه تیم ها در مقابل ما از خود دفاع می کنند. چند تیم دیگر هم داریم که فوتبال زیبایی بازی می کنند و برخی مربیان محتاطانه عمل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید