اظهارات جالب پیشکسوت استقلال درباره دربی

اظهارات جالب پیشکسوت استقلال درباره دربی

شاهین بیانی از استقلال درباره وضعیت این تیم در دربی فینال جام حذفی گفت: استقلال شرایط بسیار خوبی دارد و همه می دانند که استقلال فوتبال روان و تماشاگر پسندی ارائه می دهد. بازی های پرگل این تیم نشان می دهد که خوب کار کرده و اگر در دربی فینال مشکل داوری وجود نداشته باشد، استقلال می تواند به راحتی در این دیدار پیروز شود.

وی افزود: با وجود اینکه پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد، استقلال هجومی بیشتری دارد و می تواند با سرعت مهدی کایدی و محمد محبی خطرناک به نظر برسد و گل بزند. قبل از آخرین دربی این استقلال فوتبال بسیار خوب و روانی ارائه می کرد. بعد از دربی شرایط خوب خودش را داشت و باز هم شاهد نتایج پر گل بودیم. شایعات زیادی مطرح شده است اما استقلال بازی های پرگل زیادی داشته که نشان می دهد او در هر بازی می تواند گل های زیادی بزند.

بیانی درباره مهدی کایدی ستاره استقلال گفت: مهدی کایدی بدون شک ستاره این روزهای فوتبال ایران است و با تکنیک و سرعت خود می تواند هر مدافعی را دچار مشکل کند. البته علاوه بر کایدی، محبی هم برای استقلال خوب کار می کند و به نظرم محبی و کایدی باید برای فصل آینده در استقلال بماند و با اضافه کردن یک گلزن و شش سکو به آنها، استقلال تبدیل به تهاجمی ترین و خطرناک ترین تیم ایران می شود. .

بالاخره کاپیتان و مدافع سابق آبی پوشان درباره ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال گفت: ساپینتو در نیم فصل دوم لیگ برتر خیلی بهتر از نیمه اول عمل کرد و به نظر من این مربی پرتغالی باید بازداشت شود. باشگاه مجبور نیست برای آشنایی مجدد تیم با سرمربی جدید به دنبال مربی دیگری باشد. ساپینتو اکنون درک خوبی از وضعیت فوتبال ایران و شاگردانش پیدا کرده و می داند که از هر کدام برای فصل آینده چه می خواهد، در حالی که با اضافه شدن چند بازیکن، ترکیب استقلال پر خواهد شد. این مربی پرتغالی علاقه زیادی به فوتبال هجومی و زیبا دارد و مطمئنا با ساپینتو استقلال فصل آینده خطرناک ترین تیم ایران خواهد شد و این تیم نمی تواند به مصاف آبی ها برود.

دیدگاهتان را بنویسید