اظهارات عجیب پیشکسوت استقلال درباره قهرمانی تیمی فرهاد مجیدی

اظهارات عجیب پیشکسوت استقلال درباره قهرمانی تیمی فرهاد مجیدی

با پرویس برومند پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم گفت و گو کرده ایم که در ادامه می خوانید:

شرایط استقلال بعد از دو پیروزی خوب به نظر می رسد. نظر شما چیه؟

پرویز برومند گفت:

خوشبختانه استقلال در این دو هفته عملکرد خوبی داشت و مهمترین چیز در لیگ برتر کسب امتیاز بازی است. به خصوص وقتی تیم خارج از خانه پیروز می شود، شرایط روحی و روانی خوبی ایجاد می کند. شاید از هفته اول ناهماهنگی هایی در بازی وجود داشت، در این بازی ذوب آهن در نیمه دوم خوب بازی کرد اما استقلال از نظر حرفه ای بازی را بهتر کرد و در نهایت با توانایی بازیکنی مثل یمگا ذوب آهن را شکست داد.

درخشش یامگا چطور؟

پرویز برومند گفت:

فکر می کنم او فیزیک خوبی دارد و در بازی اول عملکرد بسیار خوبی داشت. یمگا نشان داد که بازیکن روی توپ است و می تواند توپ را به خوبی نگه دارد و پاس های خوبی بدهد. توانایی او در گلزنی در این بازی مشخص شد. این بازیکن تنها یک هفته است که با تیم تمرین می کند اما کارهایی انجام داد که بازیکنی مثل تیام چند سال پیش در استقلال انجام داد. سبک بازی او در خط حمله شبیه تیام است.

بعد از تغییر دولت استقلال آرام شد. اینطور نیست؟

پرویز برومند گفت:

بله، درست است، ایرلو سال هاست در فوتبال بوده و این رشته را به خوبی می شناسد. اگر مدیریت او در استقلال ثابت باشد قطعا می تواند منشا خیر باشد و به استقلال کمک کند.

خریدهای جدید استقلال را چطور دیدی؟

پرویز برومند گفت:

خب یامگا که کیفیتشو نشون داد و ثابت کرد بازیکن مفیدی هست. اما تا به حال چیز خاصی برای سایر بازیکنان ندیده ایم. باید قبول کنیم که بازی در استقلال سخت است و آنها نیاز به زمان دارند. امیدوارم در آینده شاهد عملکرد بهتر این بازیکنان باشیم.

استقلال سال ها بود که قهرمان نشده بود و هواداران این تیم به شدت عصبانی بودند. فکر می کنی استقلال امسال با مجیدی می تواند قهرمان شود؟

پرویز برومند گفت:

خب از این به بعد نمیشه پیش بینی کرد. به نظر من نباید از این تیم انتظار برد داشت و این بعید است. طرفداران واقعاً در طول این سال ها آسیب دیده اند. امیدوارم چند فصل دیگر استقلال قهرمان شود و هواداران را خوشحال کند.

استقلال دو دروازه بان خوب دارد که هر کدام مدعی هستند. فکر می کنی حضور همزمان حسینی و مظاهری به استقلال کمک کند؟

پرویز برومند گفت:

سال ها دروازه بان اول تیم ملی یکی از دروازه بان های استقلال بود. به نظرم تیم های بزرگی مثل استقلال باید دو دروازه بان خوب و مطمئن داشته باشند. اگر در سال قبل دیدید که بین این دو حاشیه تفاوت وجود دارد; دلیلش این بود که مدیریت خوب نبود. اگر این دو به خوبی مدیریت شوند، آزادی برای استقلال وجود نخواهد داشت.

در روزهای اخیر اختلافاتی بین اسکوچیچ و طارمی به وجود آمده است. شما چه چیزی برای گفتن در مورد آن دارید؟

پرویز برومند گفت:

من جزئیات را نمی دانم، اما آیا اسکوچیچ با بازیکنان ایرانی صحبت کرده و تاکتیک آنها را زیر سوال برده است یا خیر. باید بگویم که او حرف کاملاً اشتباهی زد و حق نداشت در مورد فوتبالیست های ایرانی چنین حرف هایی بزند. به نظر من استعداد بازیکنان ایرانی با برزیلی ها و آرژانتینی ها برابری می کند و بچه های ما در سطح بالایی هستند. این نظر من است و کاملا به آن اعتقاد دارم.

دیدگاهتان را بنویسید