رضایت پیشکسوتان استقلال از بازی تیمی فرهاد مجیدی

رضایت پیشکسوتان استقلال از بازی تیمی فرهاد مجیدی

پرویز برومند در خصوص پیروزی استقلال مقابل گهر در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: خدا را شکر استقلال 100 هزار برد کسب کرده و از این بابت بسیار خوشحالم. بازی متعادل بود اما استقلال موقعیت های بیشتری برای گلزنی داشت. برد با دو پنالتی خوشایند نیست اما برای یک بازی جذاب امتیاز نمی دهند. خدا را شکر تیم سه امتیازی شد.

وی افزود: استقلال سه چهار هفته است که خوب بازی می کند. جذاب ترین بازی هایی که در لیگ انجام می شود بازی هایی است که استقلال در یک طرف قرار دارد. با وجود بازی های ضعیفی که در لیگ می بینیم، استقلال یکی از بهترین بازی ها را ارائه می دهد، خدا را شکر نتیجه گرفته می شود و هواداران خوشحال هستند.

پیشکسوت استقلال درباره حواشی داوری این تیم مقابل گل گهر گفت: هیچ حاشیه ای نداشت و پنالتی ها درست بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال در این فصل پتانسیل قهرمانی را دارد، گفت: صد در صد و بدون شک استقلال قهرمان لیگ خواهد شد اما دوست دارم این قهرمانی با اختلاف اتفاق بیفتد چون حق استقلال است. وی ادامه داد: اگر برخی از شانس هایی که در سال های گذشته برای تیم قهرمان داده شده به استقلال داده شود، این تیم می تواند با اختلاف قهرمانی را به دست آورد، البته دوست دارم حریف ما در این مسابقه حضور داشته باشد زیرا انگیزه ایجاد می کند.

برومند با بیان اینکه بعد از سال ها نبرد قهرمانی به استقلال و پرسپولیس اختصاص دارد و از این رو دربی پایان سال حساس تر خواهد بود، گفت: برای آنها زود است که به این موضوع فکر کنند و انگیزه شان کم شود. زمان زیادی باقی مانده است و استقلال باید بدون باخت و حتی مساوی قهرمان شود. استقلال قبل از دربی شرایط بسیار خوبی پیدا کرد و با پیروزی مقابل پرسپولیس هدیه خوبی به هوادارانش کرد.

دروازه بان سابق استقلال به سیدحسین حسینی که به صد بازی استقلال رسیده است، گفت: به او تبریک می گویم و برایش آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. خدای ناکرده بتواند به تیم ملی برود و این اتفاق در تیم ملی می افتد. استقلال سال هاست هم دروازه خودش و هم دروازه تیم ملی را بیمه می کند اما چند سالی است که این اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: به همین دلیل باشگاه استقلال باید مدیریت بهتری بر دروازه بانان خود داشته باشد. حتی باخت رشید مظاهری هم اشتباه بود. با این حال، آنها باید برای نجات او تلاش می کردند. حداقل بقیه تیم ها قوی نخواهند بود. البته این شرایط می تواند انگیزه دروازه بان جوان استقلال را هم افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید