اعلامیه رضایت مدیران کولبا توسط فرهاد مجیدی

در هفته نهم لیگ امارات، اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی در خانه به مصاف تیم قدرتمند حلال العین رفت. این دیدار حساس و پرتنش در نهایت با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید و اتحاد کلبا با 12 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

باشگاه اتحاد کلبا از عملکرد فرهاد مجیدی در این فصل خرسند است. احمد الذابی نایب رئیس این باشگاه گفت: به نظرم عملکرد فنی تیم ما در اکثر دیدارهای فصل به ویژه دیدار با العین خوب است. ما با بازی که انجام دادیم شایسته بالاتر بودن در رده بندی بودیم.

وی ادامه داد: یکی از بهترین بازی های خود را مقابل العین انجام دادیم. یک امتیاز مقابل العین نتیجه خوبی برای ما بود اما فکر می کنیم باید سه امتیاز را می گرفتیم. این دیدار را فراموش خواهیم کرد و برای دیدار سرنوشت ساز مقابل الوصل به خوبی آماده می شویم. ما به بازیکنانمان ایمان داریم که این روند خوب را ادامه دهیم.

در دیدار اتحاد کلبا و العین یک بازیکن العین در دقیقه 24 از بازی اخراج شد اما مهدی قائدی از اتحاد کلبا نیز در وقت های تلف شده نیمه اول با کارت قرمز اخراج شد تا دو تیم 10 نفره شوند. . البته فدراسیون فوتبال امارات به درخواست اتحاد کلبا رسیدگی کرد و با درخواست باشگاه مبنی بر لغو کارت قرمز مهدی کایدی موافقت کرد و بدین ترتیب این بازیکن ایرانی می تواند در بازی بعدی تیمش به میدان برود.

الذابی درباره لغو کارت قرمز کایدی گفت: اخراج مهدی کایدی تصمیم درست و عادلانه ای نبود زیرا او در اختیار توپ و میدان بود و حرکت او به هیچ وجه عمدی نبود. خوشحالیم که کمیته انضباطی تصمیم به لغو کارت قرمز این بازیکن گرفت