اعتمادسازی مردم و امیدبخشی مهمترین پروژه دولت است/ روابط رسانه ای مدیران استانی رضایت بخش نیست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرزاد محالث الائمه استاندار مرکزی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در گفتگو با خبرنگاران دیار آفتاب از پایگاه خبری دیار آفتاب بازدید کرد. وی تصریح کرد: تقویت اعتماد عمومی و ارتقای امید مردم مهمترین پروژه دولت سیزدهم مردمی است و تاکید رئیس جمهور محترم بر این امر است.

مخلص الائمه تاکید کرد: البته برخی هجمه ها و روابط مغرضانه با اقدامات دولت نیز انجام می شود تا پروژه تقویت اعتماد عمومی به دولت سیزدهم اتفاق نیفتد.

وی افزود: رویکرد دولت این است که روسای دستگاه های اجرایی روابط خود را با مردم بهبود بخشند و حضور مستقیم و بی تکلف بین مردم را با نشستن پشت میز و پشت درهای بسته جایگزین کنند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در استان مرکزی طرحی با عنوان «رایحه خدمات» تدوین و اجرا شده است که دارای مولفه های متعددی از ارتباط با نیازمندان و اقشار خاص تا ارتباط و تعامل روسای دستگاه های اجرایی با مردم، فراتر از ارتباطات معمولی که باید وجود داشته باشد، بخش هایی وجود دارند که این طرح تاکنون موفق بوده است.

محلیس الائمه در پاسخ به سوال و گلایه ای مبنی بر ضعف ارتباط برخی مدیران با رسانه ها تاکید کرد: قطعا به مدیران تمامی دستگاه های اجرایی استان اعلام می کنیم که ارتباط خود را با حوزه های رسانه ای، خبرنگاران و خبرنگاران حفظ کنند. خصوصاً با نشریات مجازی، نوشته هایی که در انجام وظایف خود مسئولانه، متعهد و صادقانه عمل می کنند باید بسیار تقویت شود و ما از سطح فعلی این ارتباط در استان راضی نیستیم و راضی کننده نیست.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: برخی از مدیران فعال و دارای دانش رسانه ای هستند، اما مسئولان دستگاه های اجرایی استان باید سطح سواد رسانه ای خود را ارتقا داده و ارتباطات رسانه ای را افزایش دهند، به همین منظور در اولین جلسه مجمع عمومی این موضوع به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت. شورای اداری استان تاکید می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید