اعتمادسازی مهمترین رسالت دولت سیزدهم/ لزوم بازنگری در عناصر غیرانقلابی


ساعت: 17:12
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892760

آیت الله حسینی همدانی گفت: دولت سیزدهم باید بسیار مراقب اعتماد مردم باشد چرا که خرابه هایی از دولت قبل و فراز و نشیب هایی در این مسیر وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکآیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: دولت باید برنامه های خود را معطوف به بحث اعتمادسازی کند.

آیت الله همدانی با اشاره به اینکه مهمترین رسالت دولت اعتمادسازی است، افزود: اگر مسئولی به مردم قولی بدهد و به آن عمل نکند اعتماد از بین می رود.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم باید مراقب اعتماد مردم باشد چرا که خرابه هایی از دولت قبل و فراز و نشیب هایی در این مسیر وجود دارد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه کتمان اشتباه زیانبارتر از اعتراف به آن است، تصریح کرد: دولت سیزدهم باید با مشارکت مردم راه صادقانه را ادامه دهد.

آیت الله حسینی همدانی به حضور عناصر غیرانقلابی در دولت اشاره کرد و گفت: دولت باید تجدید نظر کند زیرا این افراد در حال هدر دادن اقدامات دولت هستند.

وی افزود: درخواست اهالی دستگاه دیپلماسی و تیم مذاکره کننده این است که به هیچ وجه از منافع ملی و نظارت رهبر معظم انقلاب غافل نشوند.

امام جمعه کرج در خاتمه گفت: اقدامات عدالت محور و مبارزه با فساد دولت سیزدهم قابل تقدیر است و قابل مقایسه با دولت قبل نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید