سایه تصمیمات نادرست «دولت معنوی» در مورد جان مردم/ اعاده امید و اعتمادسازی به کشور مطالبه مردم است.

ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780093

جوزانی گفت: درخواست جدی دولتمردان جدید قبل از اینکه اقتصاد را به ثبات برسانند و سطح معیشت و سبد خانوارها را بالا ببرند، بازگرداندن امید و اعتمادسازی در کشور خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی جوزانی فعال سیاسی گچسارانی در گفتگو با صبح زاگرس; آیت الله رئیسی در خصوص اصل اعتمادسازی در دولت گفت: مقام معظم رهبری در اولین جلسه با هیئت دولت بر موضوع امید آفرینی در کشور و در بین مردم تاکید کردند و اینکه رئیس جمهور منتخب دولت جدید را آغاز کند. در ابتدای سفرهای استانی خود می گوید: «این نشان می دهد که رژیم در هشت سال گذشته از گسترش امید در جامعه آسیب دیده است.

وی افزود: اما با توجه به تمام ابزارها و اختیارات وزارتخانه ها در پرونده برجام، دولت قبل عملا تعطیل و در اکثر بخش ها فلج شد، به طوری که نوسانات اقتصادی ناشی از تحریم ها باعث شد تا همه ابزارهای معیشتی تامین شود. و سبد. . خانواده های ایرانی گره بزنند و معیشت مردم را بیش از حد تحت فشار قرار دهند تا به پایین ترین سطح نارضایتی در جامعه برسند.

یوزانی افزود: البته پایین آمدن سطح مشارکت مردمی، ورود مردم به کوچکترین مشکلاتی که از نظام احساس خشم می کردند، همگی از عواملی بود که سطح امید را به پایین ترین حد ممکن در جامعه کاهش داد. “

این فعال سیاسی گچسارانی ادامه داد: به همین دلیل یکی از مطالبات جدی کارکنان دولت جدید قبل از ثبات اقتصاد و بالا بردن سطح معیشت و سبد خانوار، بازگرداندن امید و اعتمادسازی به کشور خواهد بود. “

یوزانی افزود: بنابراین اگر به صورت اساسی به موضوع رسیدگی نشود، هم برای مشروعیت و هم برای جمهوریت نظام هزینه های هنگفتی به همراه خواهد داشت. این کارنامه نظام جمهوری بود.

وی بیان کرد: با توجه به انتقاداتی که در بسیاری از حوزه ها وجود دارد، اما با روی کار آمدن دولت جدید و سفرهای استانی که تا حدودی امید مردم را به همراه دارد و نشان از انواع و اقسام تفکرات مسئولان دولتی دارد، اعتماد دوباره به وجود آمده است. دستور کار دولت

این فعال سیاسی گچسارانی بیان کرد: با این تفاسیر سفر استانی کارمندان و حضور در کنار مردم و بیرون آمدن از کاخ های شیشه ای، گذراندن اولین گام برای رسیدن به سقف اعتمادسازی در جامعه بسیار حائز اهمیت است. آسیب جدی و در برخی موارد حتی سقوط کرد.

وی افزود: در یک مورد بعد از روی کار آمدن دولت جدید حتی عده ای که هنوز طعم تلخ فشار و بی اعتمادی به جامعه را در کام خود احساس می کنند بدون اینکه بدانند چرا به استاندار آذربایجان شرقی سیلی خوردند. خوشحال بودند و حتی دلشان خنک شد!

جوزانی ادامه داد: بنابراین محرمانگی از بحث اولویت دولت قبل یعنی از برجام که معیشت مردم به آن گره خورده بود تا حاشیه آبان و گرانی بنزین همه در کنار هم بود. کار سخت دولت آیت الله راسی برای پایان دادن به هر گونه پنهان کاری است که فضای مجازی بیش از هر چیز مورد توجه مردم قرار می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید