پلیس یکی از درگاه های اصلی تشکیل سرمایه و اعتمادسازی در کشور است


ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۳
کد خبر: 1901419

فرمانده کل سپاه در پیام تبریک روز فرج تاکید کرد: نیروی انتظامی مقتدر و مردمی یکی از درگاه های اصلی سرمایه گذاری و اعتمادسازی برای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با فرا رسیدن روز فرماندهی نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

برادر گرامی سردار سرتیپ حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام؛

با فرارسیدن «روز فرمانده انتظامی» که یادآور حماسه، تلاش و نقش آفرینی دیرینه و ایثارگرانه حافظان امنیت نظم و آرامش جامعه اسلامی است، به فرماندهان، رهبران، افسران و افسران و ضابطان تبریک می گویم. همه کارکنان کشور در این سازمان.

خداوند بزرگ را شاکریم که در صحنه های حساس و سرنوشت ساز مانند آنچه در روزهای گذشته و در زمینه خنثی سازی ناآرامی ها، تجزیه طلبی و تجزیه طلبی دشمن در کشور رخ داد، علیرغم عملیات روانی، ملت ایران اسلامی را درک و اطلاع رسانی کرد. شور و رفتار و خشونت داعش محور شورشیان، حامی، همراه و خبره مجاهدین، مدافع امنیت را در فرماندهی انتظامی و دیگر مجموعه های امنیتی و اطلاعاتی کشور عزیز قرار داده است. نعمت و سرمایه بزرگی است که اساس استحکام نظام اسلامی و مایه کینه و حسد دشمنان ایران و ایرانی به شمار می رود.

هوشمندی مردان و ماشین آلات، درایت و اقتدار عملی که ثمره آن تجلی نیروی انتظامی مقتدر و حرفه ای در مقابله موفق با نقشه های شیطانی دشمنان برای ایجاد آرایش و تقابل بین ملت و عوامل امنیتی است. کشور، هدیه گرانبهایی است که نه تنها در فرماندهی نیروی انتظامی، بلکه در دستگاه متولیان امر در عرصه حفظ استقلال، امنیت ملی، منافع عمومی و به ویژه آرامش و آسایش در عینیت جامعه و هر فرد در این زمینه وجود دارد. زمین ضمن تقویت و تعمیق باید به درستی محافظت شود.

پلیس مردمی که از ویژگی های آن مدارا با مردم و قاطعیت در برخورد با مخلان امنیت و آرامش زندگی مردم است – همانطور که در اغتشاشات روزهای اخیر شاهد بودیم – یکی از درگاه های اصلی سرمایه گذاری و اعتمادسازی است. برای جمهوری اسلامی بهبود و تقویت مستمر روندها و فرآیندهای مأموریتی برای برقراری نظم و امنیت عمومی و رسیدگی به ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه در دستور کار خود است.

با تعظیم مقام شامخ شهدای سرافراز فرج، موفقیت و سربلندی مستمر خانواده بزرگ فرماندهی انتظامی کشور در پاسداری از مروارید امنیت، نظم و آرامش مردم و خنثی سازی دسیسه های دشمنان این ملت و کشور، تحت تدابیر و رهنمودهای روشنگرانه رهبر کبیر انقلاب و فرمانده معظم کل قوا. تمام قوت حضرت امام خامنه ای را از خدا می خواهم

دیدگاهتان را بنویسید