طرح ساماندهی طرح های ورزشی تهیه شد/ ورزش خوزستان یکی از سرمایه های اصلی کشورمان است.


ساعت: 21:24
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823527

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به توسعه طرح آمایش ورزش کشور گفت: بر اساس این طرح در نظر داریم زمینه را برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی فراهم کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سیدحمید سجادی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهدای بندرماهشهر در خصوص سفر به این استان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در در این سفر از 10 تا 11 شهر دیدن خواهیم کرد.”
وی در ادامه با تاکید بر اینکه دولت به ویژه خانواده بزرگ ورزش برای خدمت و کار ملی تلاش می کند، گفت: به عنوان عضوی از خانواده ورزش وظیفه دارم به مسائل مربوط به هر دو حوزه ورزش و جوانان از همه جانبه رسیدگی کنم. «از کشور به خصوص استان خوزستان دیدن کنید.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به رتبه اول در موضوعات مختلف از جمله ورزش در استان خوزستان، افزود: اگر مطالعه ای در تاریخ ورزش داشته باشیم به این نتیجه می رسیم که بسیاری از اولین جوایز ورزشی توسط ورزشکاران خوزستانی برای کشورمان با بیان اینکه این استان نیز مانند بسیاری از مناطق مرزی ما درخشید.
وزیر ورزش و جوانان از ورزش خوزستان به عنوان یکی از سرمایه های اصلی کشور نام برد و افزود: استان علاوه بر سرمایه انسانی دارای منابع غنی است که یک مدیر خوب باید از آنها به خوبی استفاده کند.
وی همچنین به زیرساخت های ورزشی استان خوزستان اشاره کرد و گفت: استادیوم شاهداری ما در هاشهر یکی از قدیمی ترین مجموعه های ورزشی است که ورزشکاران زیادی در آن خاطرات ارزشمندی را برای افرادی که ما نیز بسیار احترام می گذاریم به یادگار گذاشته اند.
دکتر سجادی در خصوص طرح های عمرانی این استان گفت: طرح ها و برنامه های خوبی برای این ورزشگاه داریم. یکی از این طرح ها نصب پیست تارتان است که انشالله مردم روستا از آن استفاده خواهند کرد. “
وی توضیح داد: البته چمن ورزشگاه قدیمی است و با وجود اینکه استعدادهای خوبی در این زمین چمن و کثیف رشد کرده اند، اما نسل جوان امروز دوست دارند همه تجهیزات آن جدید و به روز باشد. این یک شغل است.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به استعدادهای ورزشی استان خوزستان گفت: مردم این استان شایسته بهترین امکانات مطابق با استانداردهای جهانی به ویژه در حوزه فوتبال هستند تا انشالله مسابقات فوتبال برگزار شود. در سطح بالایی برگزار شد.
وی با بیان اینکه از همه امکانات به نفع ورزش استفاده خواهیم کرد، تاکید کرد: همه در دولت تلاش خواهیم کرد تا بهترین شرایط و امکانات را برای مردم کشورمان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید