مقصد بعدی ستاره محبوب استقلال; شاید در اتحاد کولبا؟!

مقصد بعدی ستاره محبوب استقلال;  شاید در اتحاد کولبا؟!

آنالیزور فصل گذشته تیم استقلال که از زمان آندره آ استراماچونی با این تیم کار می کرد، به درخواست فرهاد مجیدی به جمع دیگر مربیان ایرانی حاضر در کادر فنی اتحاد کلبا اضافه شد.

امیر مرتضوی، آنالیزور فصل گذشته استقلال، چهارمین ایرانی در کادر فنی این تیم است. تیمی که سال ها پیش جلال طالبی و زنده یاد منصور پورحیدری هدایت می کردند. اما اخبار رسیده از امارات حاکی از این است که تیم کولبا یک ایرانی باتجربه را نیز به خدمت خواهد گرفت.

در پی اتفاقات اخیر که وریا غفوری از ترکیب تیم های باشگاهی حاضر در لیگ بیست و دوم کنار گذاشته شد، یکی از منابع خبری در رسانه های ورزشی امارات اعلام کرد که فرهاد مجیدی به فکر به خدمت گرفتن کاپیتان باتجربه استقلال در فصل گذشته است.

وریا غفوری که پس از جدایی شفر، استراماچونی و محمود فکری در 6 سال گذشته در تیم استقلال در 6 سال گذشته حضور داشت، نماینده رسمی او در بین بازیکنان این تیم زیر نظر فرهاد مجیدی بود. وریا غفوری فصل گذشته زمانی که فرهاد مجیدی از ابتدا هدایت استقلال را برعهده داشت در ترکیب استقلال حضور داشت و مجیدی بارها در مصاحبه های خود اعلام کرد که تمام تلاش خود را می کند تا در پایان فصل جام قهرمانان در دستان وریا غفوری باشد.

حالا در شرایطی که تیم انتهای جدولی کولبا برای نزدیک شدن به رده های بالای جدول به بازیکنان باتجربه نیاز دارد. او حتی به مدیران باشگاهش اطمینان داد که وریا غفوری می تواند در لیگ مقابل امارات کمک زیادی به شاگردان فرهاد مجیدی کند.

لازم به ذکر است؛ بعد از جدایی وریا غفوری از استقلال گفته می شد باشگاه فولاد درصدد جذب این بازیکن است اما ظاهرا اتفاقاتی رخ داده که باعث شده این بازیکن به فولاد منتقل نشود. تیم اتحاد کلبا از حدود دو هفته پیش تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرد و وریا غفوری نیز از حدود سه هفته پیش تمرینات خود را به صورت اختصاصی آغاز کرده است.

در صورت انجام این انتقال، وریا غفوری برای چندمین بار در یک سال اخیر با حمایت فرهاد مجیدی روبرو خواهد شد. سرمربی فصل گذشته استقلال پس از قهرمانی تیمش به تلویزیون دعوت شد اما در واکنش به حذف عکس کاپیتان تیم استقلال در تلویزیون از حضور در برنامه زنده برای اعلام حمایت از وریا غفوری خودداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید