قطر، امارات یا تراکتور مقصد بعدی محبوب یحیی هافبک دفاعی و پرسپولیس است.

قطر، امارات یا تراکتور مقصد بعدی محبوب یحیی هافبک دفاعی و پرسپولیس است.

چندی پیش مدیر برنامه های میلاد سرلک با رضا درویش صحبت کرد و دو طرف به توافق خوبی رسیدند. هافبک شماره 10 سرخ ها به عنوان مدیر برنامه های سرخ ها پس از جدایی از این باشگاه به هواداران حاضر در جلسه تاکید کرد: میلاد در پرسپولیس می ماند. بیانیه ای که تایید می کند مذاکرات به خوبی پیش رفته و مشکل خاصی برای تمدید قرارداد سرلاک وجود ندارد. اما این در حالی مطرح شد که هنوز هیچ تیمی به میلاد سرلک پیشنهادی نداده بود. با این حال اخبار موثق از تمایل پرسپولیس و میلاد سرلک برای ادامه همکاری خبر می دهد.

حالا میلاد سرلک تنها گزینه پرسپولیس نیست و این بازیکن پیشنهاد ویژه ای از تراکتور تبریز دارد. تیمی که به تازگی شجاع خلیل زاده را به خدمت گرفته و بدش نمی آید میلاد سرلک را بخرد، باتوم یحیی گل محمدی را از دستان پرسپولیس گرفت. از طرفی میلاد سرلک با دو پیشنهاد خوب از یک تیم اماراتی و یک تیم قطری مواجه شد. اگر مدیر برنامه های میلاد سرلک با باشگاه پرسپولیس به توافق نرسد ترجیح می دهد فوتبالش را در امارات یا قطر ادامه دهد.

گفته می شود میلاد سرلک بیشتر تمایل دارد تا به لیگ امارات برود و همان راهی را که احمد نوراللهی پیش از این طی کرده بود طی کند. شماره 10 پرسپولیس به خوبی از عواقب ماندن در ایران و بازی در تیمی غیر از پرسپولیس برایش آگاه است. این در حالی است که بازی در خارج از کشور فاصله جدایی از پرسپولیس را برای میلاد سرلک کم می کند. البته گفته می شود میلاد سرلچ هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است، اما مشکلات مالی پرسپولیس و پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته که حدود 35 درصد از قرارداد اکثر بازیکنان است، می تواند باعث جدایی چند بازیکن شود. از جمله سارلک.

دیدگاهتان را بنویسید