بازگشت ستاره محبوب استقلال به فوتبال ایران؛ مقصد بعدی کجاست؟

بازگشت ستاره محبوب استقلال به فوتبال ایران؛  مقصد بعدی کجاست؟

پارگی رباط یکی از مصدومیت های بازیکن شماره 8 استقلال در سال های اخیر بوده است. از امیر گالنووی تا معتبی جباری، نفرین صلیب دامن همه طراحان خاص پشت هافبک استقلال را گرفته بود تا اینکه فرشید اسماعیلی در نهایت روی این فرضیه تلخ خط و نشان نادرستی کشید.

استقلال منصوریان و ستاره شفر با ظهور دورانی کوتاه اما رویایی در استقلال به درخشش خود ادامه دادند، در حالی که در لیگ بیستم با وجود عملکرد قابل قبول و رضایت فرهاد مجیدی از عملکرد این بازیکن، به نظر می رسید زمان جدایی فرشید فرا رسیده است. و پیشنهاد قطر تردیدهای او را برطرف کرد.

در سالی که استقلال قهرمان بدون شکست فوتبال ایران شد، فرشید اسماعیلی هم دستیار قابل قبولی در العربی داشت و توانست جای خالی مهرداد محمدی را در آن تیم پر کند.

حضور در جام جهانی 2022 پس از 1500 دقیقه بازی با لباس عرب در جمع ستارگان فوتبال قطر فرشید را به فکر بازگشت به فوتبال ایران برای حضور در لیست نهایی تیم ملی انداخت.

تجربه 27 بازی در لیگ قهرمانان آسیا و ثبت ده پاس گل، اسماعیلی را به یکی از بهترین مهاجمان فوتبال آسیا برای جواد نکونام تبدیل کرد و پروژه بزرگ نکو برای فولاد 1401 فرشید را متقاعد کرد تا در این مدت برای درخشش در فوتبال ایران راهی اهواز شود. رفتن

تجربه 27 بازی فرشید اسماعیلی در لیگ قهرمانان آسیا می تواند جواد نکونام را در ماجراجویی آسیایی اش با فولاد امیدوار کند.

اسماعیلی به عنوان یکی از بمب های نقل و انتقالاتی فوتبال ایران به همراه اشکان دژاگه دیگر ستاره سابق عرب به فولاد پیوست تا برای اولین بار نکونام تصمیم به قهرمانی در لیگ بگیرد. همه چیز برای فرشید خوب پیش می رفت. فولاد صبح و بعدازظهر در ترکیه تمرین کرد و پس از اولین دیدار تدارکاتی، امیدش برای بازگشت چشمگیر به فوتبال ایران تا فصل تلخ این اتفاق بیشتر از همیشه بود.

شایعات به تهران رسیده بود و رسانه ها به دنبال اخباری از ارتش فولاد بودند و صحت این شایعه را زیر نظر داشتند. خبر فرشید قبل از اعلام پزشکان متوجه شد: بزرگترین خرید فولاد رباط صلیبی شکست!

شماره 8 سابق آبی ها به سرنوشتی مشابه اسلاف خود دچار شد و نفرین صلیبی نیز روی یک چرخش در میانه میدان زانویش را گرفت. اسماعیلی پس از چند روز فیزیوتراپی راهی قطر شد تا زانوی خود را زیر تیغ جراح بگذارد.

همزمان با فرا رسیدن جام جهانی دوران نقاهت فرشید در قطر به پایان رسید تا این بازیکن فولاد برای آغاز روند بازگشت به میادین آماده شود. فیزیوتراپی و همکاری با یک بدنساز متعهد برنامه فرشید برای بازگشت به مستطیل سبز بود.

روندی که به خوبی و با وسواس خاص کاپیتان سابق استقلال طی شد تا فرشید دویست روز بعد از عملیات امروز به تمرین فولاد برگردد.

مصدومیت رباط صلیبی برای بسیاری از بازیکنان به معنای پایان دوران حرفه ای آنها بود اما امروز با پیشرفت پزشکی و بدنسازی شاهد بازگشت ستاره های زیادی از بدترین مصدومیت فوتبال هستیم. بازگشتی که با تجربیات متفاوتی برای این بازیکنان همراه است. مشکلی که اسماعیلی را به درخشش دوباره در چمن امیدوار کرده است.

بازگشت این بازیکن به فهرست فولادی ها در بهترین زمان ممکن دست جواد نکونام را برای اجرای برنامه های مورد نظر خود در نیم فصل باز می کند و تجربه فراوان او در لیگ قهرمانان می تواند برای فولادی ها مفید باشد. در دیدار حذفی مقابل الفیصلی.

دیدگاهتان را بنویسید