مقصد بعدی گابریل پین کجاست؟ جنگ چند تیم به نام سرمربی استقلال!

مقصد بعدی گابریل پین کجاست؟  جنگ چند تیم به نام سرمربی استقلال!

استقلال 5 فصل حضور پرسپولیس در لیگ برتر را با فرها مجیدی به پایان رساند در حالی که مجیدی از نامی آشنا در کادر فنی خود استفاده می کرد. گابریل پین. یک ایتالیایی باتجربه تئوریسین استقلال در لیگ بیست و یکم بود. فرهاد مجیدی پس از کسب عنوان قهرمانی از استقلال راهی لیگ امارات شد. پس از جدایی فرهاد، دو مدعی لیگ برتری سعی می کنند پین را به خدمت بگیرند و از مرد حواس پرتی قهرمان استقلال برای فصل آینده در تیم خود استفاده کنند.

پرسپولیس پین می خواهد
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به خوبی می داند که برای بازگشت این تیم به مسیر موفقیت باید تغییرات اساسی در تفکراتش ایجاد کرد. علاوه بر جذب افراد باکیفیت که پرسپولیسی ها شروع کرده اند، تقویت کادرفنی هم می تواند کمک بزرگی برای گل محمدی باشد. پس از جدایی مجیدی از استقلال، یکی از گزینه های او پیوستن به دیگر تیم بزرگ پایتخت یعنی پرسپولیس است. کادرفنی باشگاه پرسپولیس در صورت موفقیت در برآوردن خواسته یحیی کمک زیادی به سرمربی خود برای رسیدن به اهدافش در فصل جدید خواهند کرد.

مربی ایتالیایی در رادار نیروها
سپاهان با وجود هزینه های بالایی که در این فصل انجام داد، نتایج قابل قبولی کسب نکرد. اصفهانی ها که برای لیگ بیست و یکم نیز به محرم نویدکی اعتماد داشتند، از لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی سقوط کردند و در هفته های اخیر در لیگ برتر مغلوب پرسپولیس شدند تا با 12 امتیاز کمتر از استقلال، فصل را در رده سوم به پایان ببرند. قهرمان کارکنان اصفهانی این باشگاه در تلاش هستند تا برای تقویت کادر فنی خود یک مربی سرشناس را در کنار محرم نویدکی قرار دهند. گابریل پین به دلیل شناختی که از فوتبال ایران دارد گزینه خوبی برای سپاهانی هاست و امیدوارند در رقابت برای این مربی ایتالیایی او را به خدمت بگیرند.

فرهاد کمک هایش را به امارات می برد؟ / چند تیم برای مربی استقلال می جنگند!

جدا شدن پین از استقلال؟
با جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، جواد نکونام جدی ترین گزینه برای هدایت قهرمان لیگ برتر است. در صورت قطعی شدن حضور نکونام در استقلال، قرارداد گابریل پاین با آبی ها تمدید نخواهد شد و به احتمال زیاد دستیار خارجی نکونام از اسپانیا خواهد آمد. حضور نکونام در استقلال شانس پرسپولیس و سپاهان را برای به خدمت گرفتن یک ایتالیایی افزایش می دهد.

فرهاد کمک هایش را به امارات می برد؟
اگر گابریل پین نمی خواهد به کارش در فوتبال ایران ادامه دهد، می تواند برای فصل دوم در کنار فرهاد مجیدی باشد. مجیدی که به تازگی به عنوان سرمربی اتحاد کلبا انتخاب شده است به این نظریه پرداز ایتالیایی پیشنهاد همکاری داد. پین حالا با دوراهی ماندن یا ترک لیگ برتر ایران مواجه است و مطمئناً اگر مسئله مالی برایش در اولویت باشد، در فصل دوم در کنار فرهاد مجیدی زندگی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید