مقصد بعدی کاپیتان پرسپولیس کجاست؟

او تا پایان لیگ بیست و سوم با پرسپولیس قرارداد دارد اما کاپیتان دوم این تیم در فصلی که به تازگی به پایان رسیده اغلب روی نیمکت می نشیند. گفته می شود موفقیت نیا جایی در تفکر تاکتیکی یحیی گل محمدی برای فصل آینده ندارد و احتمال جدایی او با وجود قرارداد با پرسپولیس زیاد است.

لازم به ذکر است؛ کمال سهدانیا با 8 فصل بازی در پرسپولیس یکی از رکوردداران حضور مستمر در این تیم در تاریخ لیگ برتر است. سغدنیا در این مدت 6 قهرمانی با پرسپولیس به دست آورد و تنها بازیکن حاضر در دوران طلایی پرسپولیس است.

با برد بیست و دوم پرسپولیس در لیگ، کمال سغدنیا به تنهایی به پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس تبدیل شد. ساقیدنیا همراه با پرسپولیس قهرمان لیگ های شانزدهم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیست و دوم شد. کمال پیش از این با افشین پیروانی، بهروز دریشفرد، بوژیدار رادوسوویچ و جلال حسینی که 5 بار با پرسپولیس قهرمان شده بودند، این رکورد را به دست آورده بود.

کمال سوختنیا علاوه بر اینکه پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس شد، رکورد بیشترین قهرمانی با یک تیم در لیگ را نیز به دست آورد. محرم نویدکیا به جز پیروانی، دریشفرد، رادوشوویچ و حسینی نیز 5 بار با سپاهان قهرمان شده بود و حالا سهدنیا از همه این بازیکنان آمار بهتری دارد.

پرافتخارترین بازیکن لیگ ایران همچنان جلال حسینی است. این بازیکن با تیم های پرسپولیس، سپاهان و سایپا 9 بار قهرمان لیگ برتر شد. بهروز داریفرد یکی دیگر از بازیکنان پرافتخار تاریخ فوتبال ایران است که علاوه بر 5 عنوان قهرمانی با پرسپولیس، یک بار هم با پاس گل قهرمان شد و حالا بعد از این بازیکن، سهدنیا دومین بازیکن پرافتخار تاریخ لیگ ایران است. قهرمانی پرسپولیس چند بازیکن دیگر را به فهرست 5 بازیکن قهرمانی اضافه کرد. علیرضا بیرانوند، سیامک نعمتی و وحید امیری بازیکنانی هستند که 5 عنوان قهرمانی در لیگ کسب کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید