مقصد بعدی میلان، منچستریونایتد یا آرسنال مهدی طارمی کجاست؟

مقصد بعدی میلان، منچستریونایتد یا آرسنال مهدی طارمی کجاست؟

مهدی طارمی ستاره تیم ملی بومی کشورمان و بازیکن پورتو این روزها مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته و پیشنهاداتی از آرسنال، منچستریونایتد و میلان دریافت کرده است.

اما نشریه پرتغالی «اوجوگو» در گزارشی با عنوان «طارمی عجله ای برای ترک پورتو ندارد» به این موضوع پرداخت و نوشت: ایتالیایی ها میلان را به عنوان مقصد احتمالی طارمی معرفی کرده اند اما این مهاجم عجله ای برای جدایی ندارد. ستاره ایرانی یک هفته دیگر به تمرینات پیش فصل پورتو خواهد پیوست.

طارمی با همان خونسردی در برخورد با دروازه بان ها تقریباً روزانه اخباری از علاقه باشگاه های با ظرفیت اقتصادی بالاتر از پورتو برای جذب او دریافت می کند. این مهاجم همچنان در شهر بوشهر در تعطیلات به سر می برد و منابع نزدیک به او به «اوجوگو» اطمینان دادند که او هیچ توجهی به مشکلات مربوط به بازار ندارد.

همانطور که نام هایی مانند میلان، منچستریونایتد یا آرسنال از نظر ورزشی، مبارزه برای عنوان قهرمانی و بازی در لیگ قهرمانان اروپا وسوسه کننده هستند، این ملی پوش ایرانی نیز عجله ای برای ترک دراگائو ندارد. با این حال، در ایتالیا شایعه شده است که میلان پیش از این با طارمی در مورد تمایل او به ایتالیا تماس گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید