مقصد بعدی طارمی کجاست؟ | روز جدید

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این دیدار روی نیمکت حضور داشت اما در دقیقه 70 وارد زمین شد و در دقیقه 78 پنالتی را به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

این یازدهمین گل طارمی در این فصل لیگ پرتغال و چهارمین گل متوالی او در این رقابت ها بود.

خبر مهمی که بعد از این مسابقه منتشر شد، حضور استعدادیابان چند باشگاه خارجی و پرتغالی برای زیر نظر گرفتن بازیکنان در زمین مسابقه بود.

به گزارش روزنامه پرتغالی رکورد، هشت باشگاه مختلف استعدادیاب های خود را به ورزشگاه خانگی پورتو فرستاده اند تا عملکرد چند بازیکن را از نزدیک زیر نظر بگیرند.

منچستریونایتد انگلیس، اتلتیکو مادرید از اسپانیا و دورتموند آلمان از جمله باشگاه های معتبری بودند که نمایندگان آنها در ورزشگاه حضور داشتند.

افرادی از سنت اتین، سوسیداد، ساسولو، رن، نیمس، براگا و سالگیروس نیز از سوی باشگاه های خود مأمور شدند تا اطلاعاتی در مورد بازیکنان جمع آوری کنند.

این مشکل مربوط به انتقال چند بازیکن در زمین و احتمالا مهدی طارمی نیست. پورتو سابقه طولانی در انتقال بازیکنان به بزرگترین باشگاه های جهان دارد. از جمله این بازیکنان، الکس تلس، مدافع برزیلی است که سال گذشته به منچستریونایتد پیوست.

پورتو همچنین در نقل و انتقالات زمستانی دو بازیکن خود را به ایتالیا و اسپانیا فرستاده است و قصد دارد به درآمدزایی از فروش بازیکنان ادامه دهد.

مهدی طارمی یک فصل و نیم در پورتو توانایی های خود را ثابت کرد و انتقال او به یکی از باشگاه هایی که شب گذشته استعدادیاب ها در پورتو بودند دور از دسترس نیست. سایر بازیکنان پورتو که احتمال فروش دارند، لوئیز دیاز و اوانسون هستند.

دیدگاهتان را بنویسید