مقصد بعدی مهدی طارمی غول ها به سراغ ستاره ایرانی رفت

مقصد بعدی مهدی طارمی غول ها به سراغ ستاره ایرانی رفت

وبسایت ایتالیایی Calcio Mercato گزارش داد که اینتر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2023، مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو را هدف قرار خواهد داد.

این سایت درباره انتقال نراتزوری نوشت: طارمی در جام جهانی 2022 با ایران خوش درخشید و می تواند هدفی برای ماروتا و مدیران نقل و انتقالات باشگاه باشد. این بازیکن خود را به عنوان یکی از مهم ترین بمب افکن های بین المللی (بازیکنان مورد علاقه نقل و انتقالات) معرفی کرده است. طارمی دیگر جوان نیست اما حدود 25 میلیون یورو ارزش دارد که ممکن است در تابستان کاهش یابد.

قرارداد طارمی با پورتو در سال 2024 به پایان می رسد و تابستان آینده آخرین فرصت این باشگاه پرتغالی برای فروش این بازیکن متولد 1992 خواهد بود. اینتر می تواند پیشنهاد خود را اندکی افزایش دهد و پورتو از این فروش تقریباً مطمئن سود اقتصادی خواهد داشت. اینتر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتو، تیم فعلی طارمی خواهد رفت.

ستاره ایرانی پورتو که با 34 گل در رده دهم برترین گلزنان سال 2022 (تا پایان آبان ماه) قرار دارد، در جام جهانی 2022 قطر دو بار برای انگلیس گلزنی کرد و در دیدار مقابل ولز 8 موقعیت گلزنی برای سایر بازیکنان ایرانی ایجاد کرد. . پیش از این اخباری منتشر شده بود که چلسی، منچستریونایتد، میلان و رم طارمی را می خواهند.

دیدگاهتان را بنویسید