تاریخچه تراکتور شدن گوچی لغو شد. آیا کوچان نژاد مقصد بعدی پرسپولیس است؟

تاریخچه تراکتور شدن گوچی لغو شد.  آیا کوچان نژاد مقصد بعدی پرسپولیس است؟

تراکتورسازی و ذوب آهن فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. زوونیمیر سولدو سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی گفت:

هفته گذشته بازی سختی داشتیم اما مقابل هواداران خوب عمل نکردیم. یکی از دلایل آن مدت زمان جام حذفی و زمان کمی بود که برای آماده سازی داشتیم. ما اشتباهات زیادی در مقابل هواداران مرتکب شدیم. در طول هفته روی این نکات کار کردیم و به بازیکنان تذکر دادیم.

زوونیمیر سولدو افزود:

ذوب آهن تیم خوبی است که جایگاهش در جدول نشان دهنده کیفیت آنها نیست و این برای من تعجب آور است. ما ذوب آهن را تجزیه و تحلیل کردیم. همچنین بازیکنان را از نظر ذهنی تمرین دادیم. در طول هفته جلسه ای با کانون هواداران باشگاه داشتم و مشکلات را توضیح دادم تا هواداران از مشکلات مطلع شوند.

زوونیمیر سولدو سرمربی تراکتورسازی درباره مشکلاتی که تیمش با آن دست به گریبان است توضیح داد:

من بارها در این مورد صحبت کرده ام. تیم خوب بسته نشد و کار بدنسازی هم در ابتدای فصل خوب انجام نشد. باید خطوط اصلی خود را تقویت کنیم، به خصوص خط هافبک و خط حمله که امیدوارم هواداران تراکتورسازی در روزهای آینده خبرهای خوبی بشنوند. در مدت کوتاهی که داشتم سعی کردم یک نظم تیمی ایجاد کنم. امیدوارم با اضافه کردن نفرات جدید تیم خوبی را به بازی ها بفرستم.

سولدو افزود:

همه چیز به یک چیز برمی گردد: امسال تراکتور در شرایط سختی قرار دارد و همه باید به تیم کمک کنند. برای این کار ابتدا باید تیم را تقویت کرد تا تیم بتواند خوب بازی کند اما با آمدن اینها فصل آرام و راحتی نخواهیم داشت.

زونیمیر سولدو در پاسخ به این سوال که چرا با جذب کوچانژاد مخالفت کردید و چرا اینقدر ضعیف بازی کرد، گفت:

قرار شد بازیکن بهتری برای آقای قوچان نژاد تعیین شود. آمار او در دو فصل گذشته، غیبت او در نیمه دوم امسال و همچنین سن او، تصمیم بر این شد که قدرت بیشتری به او اضافه کند. عباس زاده در پست مهاجم نیز سن بیشتری دارد و با اضافه شدن کوچانژاد سن خط حمله افزایش چشمگیری پیدا کرده است. به سعید واسعی بازی های زیادی دادیم اما او خوب کار نکرد و معمولا در تمرینات مصدوم می شد. ما هم برای برد در هر بازی به زمین می رویم و یک امتیاز کمتر داریم.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد:

باید یه چیزی رو توضیح بدم واقعا الان زمان جذب بازیکن نیست، چون همه بازیکنان خوب تیم دارند. بازیکنانی که الان تیم ندارند یا از نظر بدنی خوب نیستند یا به درد ما نمی خورند. سعی می کنیم سوالات بیشتری بپرسیم تا بازیکنی که مناسب ماست به تراکتور بیاید. همه ما در حال تلاش برای یافتن بازیکن هستیم، اما اکنون زمان خرید بازیکن نیست. با این حال، بازیکنانی را پیدا کردیم که آن ها را آنالیز می کنیم.

سولدو درباره دلایل تمرین تراکتورسازی پشت درهای بسته توضیح داد:

برای بستن درهای تمرین تراکتورسازی نظرمان این بود که تمرین باید باز باشد اما شرایط ما در ورزشگاه برای حضور تماشاگران مهیا نیست. همچنین اکثر تیم ها شرایط تمرینی دارند که بدون حضور تماشاگر تمرین را انجام می دهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قول داده در صورت تقویت تراکتورسازی برای هواداران این تیم سهمیه بگیرد، گفت:

تیم سازی فرآیندی است که مراحل خود را دارد و اینطور نیست که با حضور آنها تیم به یکباره تقویت شود. من تضمین نمی کنم با جذب بازیکن جدید به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم مگر اینکه بازیکنان سخت کار کنند. امسال لیگ سختی برای تراکتورسازی است.

مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا اعضای باشگاه همچنان تست های PCR را انجام می دهند، گفت:

تیم تراکتورسازی یکی از معدود تیم هایی است که دو دوز واکسن دریافت کرده است. همچنین در مواردی که سازمان لیگ ایجاب کند تست PCR انجام می شود و در صورت مشکوک بودن بازیکن مجددا تست PCR انجام می دهیم. همچنین در این ماه دوره سه ماهه به پایان می رسد و نوبت سوم واکسن را دریافت می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید