آیا مقصد بعدی لواندوفسکی مشخص شده است؟

آیا مقصد بعدی لواندوفسکی مشخص شده است؟

اگرچه رابرت لواندوفسکی در دهه گذشته عملکرد بسیار خوبی در دوران حرفه ای خود داشته است، ستاره لهستانی در دو فصل اخیر بیش از هر زمان دیگری خیره کننده بوده است. در واقع لواندوفسکی یکی از دلایل اصلی پیروزی سه گانه بایرن در سال 2020 بود. او همچنین در فصل گذشته 41 گل در بوندسلیگا به ثمر رساند و رکورد گرد مولر را شکست.

لواندوفسکی سال گذشته به عنوان مرد سال فیفا انتخاب شد و گفت که او شماره یک توپ طلایی است که فرانس فوتبال تصمیم گرفت آن را برگزار نکند. او امسال در توپ طلا پس از لیونل مسی دوم شد. لواندوفسکی که همیشه شایعه جدایی از بایرن و انتقال به رئال یا چلسی شنیده می شد، روز گذشته در مراسم ویژه توتو اسپورت و در جریان جایزه بهترین بازیکن سال 2021 به سوالی درباره آینده خود پاسخ جالبی داد.

ستاره لهستانی درباره فرصت بازی در سری آ ایتالیا گفت: برای بازی در ایتالیا؟ من نمی توانم در مورد موضوعی که هنوز نامشخص است نظر بدهم، اما همیشه حس خوبی نسبت به فوتبال ایتالیا داشته ام. بله، این امکان وجود دارد، زیرا بازی در ایتالیا به من این فرصت را می دهد که با گروهی از بهترین بازیکنان و بهترین تیم های جهان روبرو شوم.

دیدگاهتان را بنویسید