حمله پیشکسوتان استقلال به فرهاد مجیدی

حمله پیشکسوتان استقلال به فرهاد مجیدی

ایمان عالمی بازیکن و مربی سابق استقلال از دلایل حذف استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی می گوید.

مبارزه استقلال مقابل نساجی را چگونه ارزیابی کردید؟

بازی عالی بود هر دو تیم خوب کار کردند و موقعیت های خوبی داشتند. این دیدار جذابیت های خود را داشت. هر دو تیم در فاز حمله خوب بودند و تقریبا همه چیز را در این دیدار دیدیم. توپ به تیر افقی و بدون گل خورد.

کدام تیم با دقت بیشتری بازی کرد؟

هر دو تیم به پیروزی رسیدند و این اتفاق مهم بازی بود. این دیدار با حضور تماشاگرانی برگزار شد که از دو طرف فوتبال خوبی را تماشا کردند. اما جای تاسف بار تبادل استقلال بود.

تو چی میگفتی

متاسفانه به نظر نمی رسید استقلال در دقایق پایانی وزنه تیمش را افزایش دهد. مخصوصا داخل دروازه! البته ما منکر توانایی های علیرضا رضایی نیستیم اما می دانید که حسین حسینی هم کاپیتان تیم استقلال است و هم چهره شاخص استقلال در مسابقات اخیر. بنابراین حضور او می تواند نقش موثری در ضربات پنالتی داشته باشد و به سود استقلال وزنه بزند.

این را به خاطر تنبیه حسینی می گویید؟

حسینی علاوه بر پنالتی بودن، به عنوان دروازه بانی با سابقه و شخصیت شناخته شده، تاثیرات روحی و روانی نیز روی مهاجم دارد. اینکه ضربه پنالتی تاثیر عمیقی بر روحیه مهاجم دارد، مسلم نیست. مطمئنم اگر حسینی داخل دروازه می ایستاد کفه ترازو به سود استقلال سنگینی می کرد.

این ناکامی تا چه حد می تواند روی استقلال تاثیر منفی بگذارد؟ چون در این مدت خیلی ها می گفتند استقلال با اولین شکست در شرایط بدی قرار می گیرد؟

این دیدار مربوط به جام حذفی بود و ربطی به لیگ نداشت. این در حالی است که استقلال در این دیدار استراتژی خاص خود را داشت و با شرایط متفاوتی در لیگ به میدان می رود. قطعا ضربات از راه دور تا آغاز لیگ استقلال به شکل دلخواه بازخواهد گشت. این تیم 6 فینال دیگر تا قهرمانی دارد و در صورت پیروزی در دو یا سه دیدار اول حتی می تواند زودتر از موعد به عنوان قهرمانی دست یابد.

چرا استقلال در این دیدار از ارسلان مطهری استفاده نکرد که موقعیت های زیادی توسط مهاجمان این تیم از دست رفت؟

ما هم نمی دانیم چرا مطهری بازی نمی کند! ما که به تیم نزدیک نیستیم و شرایط تمرین را نمی دانیم. اما قبلا هم به شما گفته بودم که استقلال 50 متر جلوتر از پارسال افرادی مانند قائدی، دیاباته و فرشید اسماعیلی را از دست داده و حالا با داشته های خود در نتیجه عملکرد خوبی دارد. افرادی مثل حسین زاده در این فصل روند خوبی داشته اند. با این حال، گاهی اوقات، کادر فنی تصمیماتی می گیرند که تحت تأثیر اتفاقاتی است که در عمل رخ می دهد.

نظرت در مورد 4 تیم حاضر در نیمه نهایی جام حذفی چیست؟

واقعاً باید گفت که جام حذفی جام عجایب است. چون هم پرسپولیس و هم استقلال حذف شدند و می بینیم که تیم دسته اولی و دسته دومی تا اینجای کار عالی عمل کرده و به نیمه نهایی رسیده اند. امیدوارم در نهایت هر تیمی شایسته قهرمانی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید