حمله پیشکسوتان استقلال: رفتار یحیی تیم را به حاشیه برد

حمله پیشکسوتان استقلال: رفتار یحیی تیم را به حاشیه برد

بهزاد داداش زاده درباره برتری مقابل هواداران تهرانی قبل از دربی گفت:

قبلا هم گفته بودم که همه بازی های پرسپولیس در لیگ سخت است چون این تیم باید دوباره قهرمانی را تکرار کند. نمی دانم چرا برخی کارشناسان داوری دوست دارند پرسپولیس را کنار بگذارند و بگویند گل به هواداران شبیخون بود. ضربه مهدی ترابی به مدافع حریف برخورد کرد و مهار نشد. قبل از دربی عده ای دوست دارند تیم را کنار بگذارند تا پرسپولیس امتیاز لازم را نگیرد. به جز حواشی، هیچ چیز نمی تواند پرسپولیس را به چالش بکشد و به نظرم افشین پیروانی باید حواشی را کنترل کند.
وی درباره نقاط ضعف و قوت پرسپولیس گفت:

تیم ما مقابل هواداران خوب بازی کرد و فکر می کنم به آنچه می خواستند رسیدند و با این برد قطعا روحیه بازیکنان بیشتر شده است. اگر گیورگی گلسیانی آن پنالتی مقابل الدحیل قطر را خراب نمی کرد، شک نکنید او قهرمان می شد و یحیی امپراتور. بعد از بازی برخی از هواداران از تیم خود ناامید شدند و قول می دهم با یک نتیجه خوب در دربی به روزهای خوب خود برگردیم. الان هم اگر پرسپولیس دربی را برد صددرصد یحیی به اوج برمی گردد و دوباره امپراتور می شود. باخت در این بازی می تواند هر تیمی را در حاشیه قرار دهد.
پیشکسوت پرسپولیس از خاطرات خود در دربی گفت:

خاطرات خوبی از شهرورد دارم. در دربی 1352 با ضربه سر موفق به گلزنی شدم و در دربی 74 در حالی که بهزاد گلمپور دروازه بان استقلال بود و موفق شد توپ را دفع کند یک قیچی پشتی زدم.
داداش زاده درباره غیبت چند بازیکن گفت:

متاسفانه پرسپولیس چند مهره کلیدی خود را در این بازی مهم از دست داده است. هر وقت با رسانه ها مصاحبه می کنم از کمبود مهاجم و دفاع چپ کلاسیک صحبت می کنم. خوشبختانه مدیران باشگاه اعلام کردند بعد از دربی به دنبال بازیکنی با کیفیت هستند تا در نیم فصل تیم را تقویت کنند. در حال حاضر گوستاوو بلانکو مهاجم خارجی استقلال خطرناک است و مدافعان ما باید روی او تمرکز کنند. متاسفانه محمدحسین کنعانی زاده این روزها بسیار ضعیف بازی می کند و با شرایط ایده آل فاصله دارد. در بازی مقابل الدحیل دیدیم که او در گل اول مقصر بود و خط دفاع را باز گذاشت. به نظر من شاید از فوتبال دلسرد شده و شاید هم مصدوم است!
وی درباره حواشی اخیر یحیی گل محمدی توضیح داد:

سرمربی باید روی تیمش تمرکز کند. در هفته پنجم بالای جدول بودیم و یحیی گل محمدی عصبانی شد و چند روزی به تمرین پرسپولیس نیامد. شک نکنید این کینه ها و آشتی ها باعث می شود تیم به سمتی برود و امتیاز گرفتن از تیم های دیگر نیز سخت خواهد بود. دیدیم که در مسابقه هواداری همه بازیکنان به دنبال 3 امتیاز بودند که خوشبختانه نتیجه را گرفتیم و قطعا با این روند می توانیم به روزهای اوج برگردیم.
پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت استقلال و جواد نکونام سرمربی این تیم نیز یادآور شد:

استقلال در ابتدای فصل خوب شروع نکرد و از موقعیت های ایجاد شده برای سپاهان و پرسپولیس استفاده کرد و حالا می بینیم که با وجود کمبود بازیکن، او یک لیدر است.