حمله پیشکسوتان استقلال با پاشیدن اسپری فلفل به صورت دختران

حمله پیشکسوتان استقلال با پاشیدن اسپری فلفل به صورت دختران

ستار همدانی بازیکن سابق تیم ملی و استقلال در خصوص شرایط تیم ملی بعد از مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 و قرعه کشی قطر و همچنین وضعیت تیم ملی با اسپری فلفل روی بانوان مشهدی و سایر مسائل اظهاراتی را مطرح کرد.استقلال تهران .

تیم ملی فوتبال کشورمان با کمک امارات و بردی که این تیم مقابل کره جنوبی به دست آورد، در صدر گروه قرار گرفت. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

به هر حال این هم یک اتفاق فوتبالی است، گاهی اوقات شما خوب هستید اما بد نتیجه می گیرید و گاهی بد هستید و نتایج خوبی می گیرید. مهم این است که شما «برنامه محور» هستید که متاسفانه فوتبال ما در کل برنامه محور نیست. به همین دلیل است که گاهی دچار چنین بلاهایی می شود. اما زمانی که ما رهبر گروه خود شدیم، این یک لحظه مثبت برای اسکوچیچ بود.

تو چی میگفتی

با توجه به اینکه خیلی ها از صعود تیم ملی به جام جهانی ناامید شده بودند، اسکو چ i چ آمد و صعود مقتدرانه و آسان را برای ما به جام جهانی انجام داد.

به نظر شما بهتر است در جام جهانی با چه تیم هایی از کدام قاره ها بازی نکنیم؟

اغلب برابری تیم ملی ایران با تیم های اروپایی شرایط راحت تری را برای ما ایجاد می کند. چون تیم های آمریکای جنوبی یا آفریقایی فوتبال قوی، جنگنده و تهاجمی بازی می کنند. من خودم مقابل مکزیک فوتبال بازی کرده ام و این تجربه را برای گفتن دارم. آنها بلدند با روحیه بازیکنان حریف بازی کنند و چون بازیکنان ما چندان حرفه ای نیستند اما از طرفی ما ایرانی ها تا حدودی احساساتی هستیم، می توانیم تحت تاثیر فوتبال تهاجمی آنها کارت زرد یا قرمز بگیریم. و شرایط سخت خواهد شد.

به نظر شما تیم ملی باید با اسکوچیچ به جام جهانی برود یا نه؟

او قطعا باید با اسکوچیچ برود. در هر صورت او زحمت کشیده و این حق اوست که تیم ملی ایران را به جام جهانی برساند. اگر قرار است یک مربی کاربلد و معروف به خدمت بگیریم باید بعد از جام جهانی او را به خدمت بگیریم تا از ابتدا برای جام جهانی بعدی دست به کار شود اما با این فرصت کوچک نه تنها کاری از پیش نمی بریم بلکه ما همچنین برای اسکوچیچ کار خواهیم کرد. ما عدالت را رعایت کرده ایم.

اسپری فلفل روی صورت دخترانی که می خواستند به ورزشگاه مشهد بروند را چگونه تحلیل می کنید؟

من این موضوع را کاملا محکوم می کنم. چنین نگرشی نسبت به زنان به هیچ وجه صحیح نیست. ما باید به سمتی برویم که خانواده ها بتوانند به ورزشگاه بیایند. زنان بخش بزرگی از جامعه ایران هستند. آنها هم حق دارند بیایند و فوتبال را از نزدیک تماشا کنند، از آن لذت ببرند و قطعا حضورشان در ورزشگاه با حضورشان بیشتر می شود. این نگرش نسبت به زنان ایرانی اصلا مناسب نبود. این زنها هیچ فرقی با خانواده من و شما ندارند. آنها خواهر، دختر و مادر ما هستند. فکر کنم کار کرد البته باید از قبل برنامه ریزی می شد اما همان طور که در ابتدای صحبت گفتم فوتبال ما برنامه محور نیست و گاهی چنین اتفاقات عجیبی در دل او می افتد.

این چه پیامدهای بین المللی برای فوتبال ما خواهد داشت؟

100 درصد به ضرر ایران خواهد بود. این نوع هتک حرمت بر نیمی از 85 میلیونی ایران تاثیر بین المللی خواهد داشت و به ضرر فوتبال ما تمام می شود. موضوع برخورد با مجرمان باید متوقف شود.

از وضعیت استقلال خبر داری؟

استقلال سال گذشته را با شرایط خوبی به پایان رساند و با وجود اینکه اختلاف هفته بیست و سوم و بیست و سوم به پایان رسیده است، فرهاد مجیدی قطعا برای آمادگی تیمش برنامه ریزی کرده است. آرزوی قلبی من کسب استقلال است.

دیدگاهتان را بنویسید