یحیی برای پرسپولیس چه کرد؟ دو جام برد و دو بار استقلال را برد

یحیی برای پرسپولیس چه کرد؟  دو جام برد و دو بار استقلال را برد

درویش در واکنش به اعتراض هواداران پرسپولیس چند جمله مهم گفت: یکی اینکه خود یحیی آل کثیر را نمی خواست و دیگر اینکه محدودیت بودجه مانع از خرید بازیکن خوب شد. هواداران پرسپولیس می گویند سپاهان هم مثل پرسپولیس جریمه شد و حتی 4 امتیاز هم از دست داد اما دو تیم خوب و 5 مهاجم سرشناس دارند. البته درویش در مورد خط حمله چیز بدی نمی گوید چون جدا از ماجرای عیسی، خود یحیی هم مهاجمی مثل مهدی عبدی را نمی خواست هرچند مهاجم خارجی خوبی نگرفت و در خوشبینانه ترین حالت شهاب زاهدی. ایالت احتمالی، یک مهاجم معمولی است که هنوز نتوانسته خود را در پرسپولیس ثابت کند (به عنوان یک مهاجم شش امتیازی) محدودیت ها و ابعادی دارد.
گل محمدی پارسال با پرسپولیس دبل کرد و لیاقت پرتاب بطری و آن شعارها را نداشت اما پرسپولیسی ها فقط این باخت را ندیدند. به این آمار نگاهی بیندازید:
1- پرسپولیس در 6 بازی اخیر خود در ایران و آسیا حتی یک برد به دست نیاورده و چندین بار در حضور هزاران هوادار ناکام بوده (مثل صنعت نفت و الدحیل).
2- 12 سال است که پرسپولیس چنین آماری ندارد (6 بازی اخیر بدون برد و با دو باخت).
3- در آخرین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان همه تیم ها در خدمت پرسپولیس بودند به جز او! در واقع همه شرایط برای صعود پرسپولیس فراهم بود اما… نگران کننده تر این است که پرسپولیسی ها فکر می کنند تیمشان در لیگ برتر هم شرایط مساعدی ندارد.
از طرفی باید حرف های گل محمدی را شنید. مثلا دستش حداقل در برخی پست ها خالی بود و ستاره ای روی نیمکت نداشت. جابجایی های اخیر یحیی عمق فاجعه روی نیمکت پرسپولیس را نشان داد. گل محمدی یک پنالتی به گلسیانی داد که همیشه ضرباتش را گل می کرد، پس اینجا هم مشکلی برای او نیست. پارسال دو بار استقلال را برد و دو جام هم برد و لیاقت شنیدن این شعارهای تند را نداشت.