آیا این بازیکن خارج از لیست استقلال در جام جهانی سفر خواهد کرد؟ چه کسی پدیده استقلال را خواهد برد؟

آیا این بازیکن خارج از لیست استقلال در جام جهانی سفر خواهد کرد؟  چه کسی پدیده استقلال را خواهد برد؟

این بازیکن در این فصل کمتر از ریکاردو ساپینتو بازی کرده است و حتی در هفته های متوالی هم در لیست 18 نفره تیمش حضور نداشته است. حتی این روزها که استقلال برای بازی با نساجی برای سوپرجام تمرین می کند، سرمربی استقلال به امیرعلی صادقی اجازه داد تا اردوی استقلال را ترک کند و به اردوی تیم ملی بپیوندد و این یعنی این بازیکن آبی به کرمان سفر خواهد کرد. همراه نیست

درخشش امیرعلی صادقی در تمرینات تیم ملی حتی می تواند باعث شود کارلوس کی روش این بازیکن را با خود به دوحه ببرد. امیرعلی صادقی امروز در دیدار بین تیمی تیم ملی هت تریک کرد. او (کارلوس کی روش) بعد از جام جهانی به دنبال جوان سازی تیم ملی است و به همین دلیل 11 بازیکن رده سنی تیم امید را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

کارلوس کی روش نیز علاقه مند به بازی در نقش صالح حردانی و ابوالفضل جلالی است. دو بازیکنی که در ترکیب ثابت تیم استقلال بازی نمی کنند. طرفداران ساپینتو مورد علاقه کی روش هستند! و باید گفت درگیری های فکری این دو مربی پرتغالی در حالی ادامه دارد که رابطه آنها خوب است. ریکاردو ساپینتو زمانی که کارلوس کی روش در تیم ملی جوانان پرتغال بازی می کرد، شاگرد او بود.

دیدگاهتان را بنویسید