یک چشم انداز ناامید کننده برای یک بازیکن متولد شده / پدیده فوتبال یا یک پدیده بازاریابی؟


ساعت: 16:26
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880836

سازي مهاجم ماچين فصل گذشته در حالي به گلگره پيوست كه اين انتقال انتقادات زيادي را عليه او در فضاي فوتبال آذربايجان به همراه داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای امیر شهیم، مهاجم جوان فوتبال تبریز که پس از درخشش در لیگ دسته اول فوتبال کشور (لیگ آزادگان) مورد توجه سه تیم لیگ برتری قرار گرفته بود، سرانجام از پیشنهاد اغوا کننده گلگر آتش گرفت و به جمع تیم فوتبال پیوست. شاگردان امیر قلانوی.

انتقالی که برای شهیم یا سکوی پرتاب خواهد بود یا لقمه لقمه ای که او تیمی را انتخاب کرده است که مهاجمانی چون کیروش استانلی، یونس شاکری، مرتضی تبریزی و رضا شکاری را در ترکیب خود دارد و رقابت با این بازیکنان باتجربه قطعا بسیار زیاد خواهد بود. بالا یک چالش خواهد بود.

اما آنچه در مورد این انتقال که حواشی زیادی را به همراه داشت و انتقادات زیادی را علیه این بازیکن در فضای فوتبال آذربایجان ایجاد کرد، اقدامات قابل تاملی است که او در بدو ورود به دنیای حرفه ای فوتبال انجام داد و به عبارتی شکست خورد. قانون و اخلاق در کنار هم

از انتقال بی سر و صدا به خیبر در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته که در نهایت توسط کمیته انضباطی به عنوان بازیکن غیرقانونی وارد شد تا مشکوک شدن به تبانی در خودروسازی و ادامه مذاکرات همزمان با پرسپولیس و تراکتور که غیرحرفه ای بود. و غیر اخلاقی

بازاریابی این بازیکن بومی همین بس که ساعاتی قبل از اعلام رسمی انتقالش در گفتگو با خبرنگار ما از تمایلش برای بازی در تراکتورسازی صحبت کرد و اولویت خود را برای پیوستن به تیم شهرش اعلام کرد!

شهیم مدعی است تراکتور برای جلب رضایت باشگاه خرم آبادی اقدامی انجام نداده است و اگرچه این ادعا بعید نیست، اما مروری بر اتفاقات پایان فصل گذشته خودروسازی تا انتقال گلغر توضیح می دهد که مسیری که وی در پیش گرفته است. زیرا فوتبال او چشم انداز جالبی ندارد و باید در افکار و رفتار شما اصلاح اساسی کند.

در پایان گفتنی است گروه ورزشی آناج حمایت بی دریغ از صندوق های ورزش آذربایجان را رسالت و وظیفه خود می داند اما در مقابل این گونه اقدامات غیراخلاقی سکوت نخواهد کرد و به هیچ وجه سوء استفاده از این حسن نیت را برنمی تابد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید