امیدوارم اتفاق خوبی برای من و پدیده استقلال/جام جهانی بیفتد؟ از این بابت خوشحال نیستم


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879063

فصل گذشته برای من و هر یک از بازیکنان و کادرفنی یک رویا بود

هافبک استقلال گفت: امیدوارم در آینده اتفاقی بیفتد که هم من و هم استقلال از آن راضی باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرحسین حسین زاده در جمع خبرنگاران درباره وضعیت خود گفت: از چند روز پیش تمرینات انفرادی را آغاز کردم تا به آمادگی ایده آل خود برای فصل آینده برسم. امیدوارم در این مدت اتفاق خوبی برای من و استقلال بیفتد تا هر دو خوشحال باشیم.

وی در خصوص قهرمانی فصل گذشته استقلال گفت: فصل گذشته برای من یک رویا بود که بازیکنان و کادرفنی را برجسته کنم و شگفت انگیز بود. خیلی خوشحالم که بعد از چند سال توانستیم قهرمان شویم و هواداران را خوشحال کنیم. لحظه ای که لیوان را بالا بردیم برای من یک رویا بود. از همه کسانی که تلاش کردند تشکر می کنم و فکر نمی کنم تا سال های آینده این اتفاق برای من و استقلال بیفتد.

هافبک استقلال در مورد دعوتش به تیم ملی گفت: خدا را شکر با نظر کادرفنی در اردوی اخیر حضور پیدا کردم، از کادرفنی تشکر می کنم و امیدوارم جواب اعتماد آنها را بدهم. “هرجا بودم سعی کردم تمام تلاشم را انجام دهم. سال گذشته هر چه داشتم برای استقلال گذاشتم و یک لحظه هم دست کم نگرفتم. امیدوارم هواداران از من راضی باشند.”

حسین زاده با بیان اینکه نامش جزو پدیده های جام جهانی است، تصریح کرد: خدا را شکر بابت این اتفاق اما خوشحالی از این اتفاق ندارم و همیشه سعی می کنم بهترین های خودم را به نمایش بگذارم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید