چراغ سبز شاهی برای استقلالی ها؟ در مورد حضورم در استقلال هم امیدوارم هر اتفاق خوبی بیفتد

چراغ سبز شاهی برای استقلالی ها؟  در مورد حضورم در استقلال هم امیدوارم هر اتفاق خوبی بیفتد

مهدی کایدی درباره حضور تیم ملی در مسابقات کافا و کسب عنوان قهرمانی گفت: مسابقات بسیار خوبی بود و با کیفیت بسیار خوبی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم و این می تواند به ما کمک کند تا در آینده روحیه خوبی داشته باشیم. مهم نبود با چه تیمی بازی می کردیم، مهم این بود که هدفمان بزرگ بود. امیدوارم این قهرمانی انگیزه ما را برای جام ملت ها افزایش دهد.

او درباره انتشار عکسی از تیم که ظاهراً قرار بود از کالا نووی حمایت کند، گفت: سوال جانبی نپرس، این عکس بیشتر برای این بود که نشان دهیم چقدر متحد هستیم.

مهاجم تیم ملی درباره دیدار فینال با ازبکستان و بازی خشن آنها گفت: آنها در زمین خودشان بازی می کردند و هواداران هم داشتند و طبیعی بود که این اتفاقات بیفتد، اما ما با تمرکز توانستیم بازی را ببریم.

کایدی با بیان اینکه انتظار داریم بازی های بزرگتر و بهتری داشته باشیم، گفت: نظر من این است که باید با تیم های بزرگتر بازی کنیم و هر چه بیشتر به ما آسیب بزنند و تیم های بزرگتر را شکست دهند، بهتر و بهتر است. کادر مربیگری و بزرگان تیم نیز به دنبال همین چیزها هستند.

وی درباره سرمربی شدن نکونام در استقلال گفت: به استقلالی ها تبریک می گویم.

مهاجم استقلال درباره صحبت های کریمی مبنی بر اینکه کایدی را نگه می داریم و می خواهی بمانی، گفت: انشاالله همه چیز خوب است اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. من همیشه گفته ام که عاشق استقلال هستم. در چند دوره دوری از ایران با مدیر برنامه هایم ارتباط نداشتم.

دیدگاهتان را بنویسید