چراغ سبز شاهی قرمز برای استقلال

چراغ سبز شاهی قرمز برای استقلال

حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتورسازی پس از یک فصل موفق در آلومینیوم اراک، حالا در اردوی تیم ملی حضور دارد تا پس از آغاز دور جدید تمرینات، کار خود را با تراکتورسازی از سر بگیرد. در شرایطی که محمدرضا اخباری دروازه بان و کاپیتان تراکتورسازی قراردادش را با این تیم به پایان رسانده است، مدیران باشگاه تبریزی به او پیشنهاد کرده اند تا مبلغ قابل توجهی قراردادش را با تراکتور تمدید کند اما اخباری به این پیشنهاد پاسخ نداده است. دور .

هوشنگ نصیرزاده در تازه ترین اظهارات خود به خبرروزشی گفت: پیشنهاد ما به اخبار قابل توجه و وسوسه انگیز است اما او می تواند پیشنهاد باشگاه دیگری را بپذیرد بنابراین فعلا منتظر خواهیم بود ببینیم اخباری چه نظری دارد اما در این شرایط به پورحمیدی نیاز داریم.

با این تفاسیر از کانال های هواداران تبریزی شنیده می شود که یکی از آذری زبانان استقلال در این باره با پورحمیدی تماس گرفته و نظر مثبت این دروازه بان را برای بازگشت به استقلال خواسته است. شنیده ها از مینی کمپ تیم ملی که پورحمیدی این روزها زیر نظر امیر قلعه نویی تمرین می کند حکایت از آن دارد که این دروازه بان دوست دارد فوتبالش را در تهران و در تیم استقلال ادامه دهد. ظاهرا برخی از کادرفنی تیم ملی به او توصیه کردند که در صورت امکان مقدمات حضور در استقلال را فراهم کند.

این دروازه بان خوزستانی که از قبل ذوق حضور در استقلال و نیمکت نشینی یک فصل را دارد و بیش از یک فصل نیز شاگرد مهدی رحمتی (دروازه بان سابق استقلال) بوده است، چراغ سبز خود را به این موضوع نشان داد. اما همه چیز به او بستگی دارد. این تصمیم بر عهده محمدرضا اخباری و مدیران باشگاه تراکتورسازی است. قطعا در روزهای آینده و با داغ شدن بازار نقل و انتقالات تکلیف اخباری و پورحمیدی مشخص خواهد شد.

آنچه مسلم است مسئولان باشگاه استقلال تمایلی به ادامه همکاری با سیدحسین حسینی ندارند و یا اینکه با حفظ این دروازه بان به عنوان دروازه بان دوم به فکر جذب دروازه بان مطمئن تری برای حفاظت از دروازه استقلال هستند.

دیدگاهتان را بنویسید