سوپراستار قرمز چراغ سبز برای ماندن؟

سوپراستار قرمز چراغ سبز برای ماندن؟

کریستیانو رونالدو که تابستان گذشته پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت و در 37 سالگی یکی از معدود بازیکنان خوب این باشگاه در این فصل بود، از اریک تانها روی نیمکت مربیگری شیاطین سرخ حمایت کرد. مرد هلندی که اخیرا با قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی جدید یونایتد انتخاب شد، برای بازگشت شیاطین سرخ به روزهای اوج خود با مشکل مواجه خواهد شد. او همین چند روز پیش آژاکس را به مسابقات قهرمانی اردیویژه هلند رساند و در آخرین دیدار خود در خانه با هواداران این تیم خداحافظی باشکوهی داشت.

رونالدو که در این فصل در 39 بازی 39 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است، گفت: تنها چیزی که در مورد تناخ می دانم این است که او یک کار فوق العاده در آژاکس است. او وانمود می کرد مربی باتجربه ای است اما باید به او زمان بدهیم. همه چیز باید طوری تغییر کند که او می خواهد.»

برنده 5 توپ طلا ادامه داد: امیدوارم موفق شویم زیرا اگر فقط او موفق شود کل منچستر موفق می شود. من برای او بهترین آرزو را دارم. نه تنها ما بازیکنان، بلکه هواداران هم خوشحال و هیجان زده هستند. “بیایید باور کنیم که لباس را سال آینده دریافت می کنیم.”

منچستریونایتد که پس از جدایی سرالکس فرگوسن در سال 2013 به شدت سقوط کرده است، فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهد کرد و آخرین عنوان شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس به سال 2013 برمی گردد.

این بازیکن 52 ساله که از سال 2017 هدایت آژاکس را برعهده دارد، سه بار قهرمان اردیویسه، دو بار جام حذفی هلند و سه بار قهرمان سوپرکاپ هلند شده است.

دیدگاهتان را بنویسید