چراغ سبز آقای ستاره برای ماندن طولانی مدت در پرسپولیس

چراغ سبز آقای ستاره برای ماندن طولانی مدت در پرسپولیس

احمد گوهری دروازه بان دوم پرسپولیس که همچنان بدون جنجال فوتبال را دنبال می کند در مصاحبه ای از تلاش خود برای حضور در دروازه ارتش سرخ ها در فصل آینده خبر داد. آن گفتگو را در ادامه می خوانیم:

منظورم از زمانی است که پیشنهاد پرسپولیس به دست شما رسید. رادو تک تک و حامد لک در این تیم حضور داشتند. چه زمانی این پیشنهاد را دریافت کردید و چه احساسی داشتید؟

زمان دقیق یادم نیست، اما قبل از بازی هفته دوازدهم یا سیزدهم به خروج از صنعت نفت فکر می کردم. البته در نفت خیلی راحت بودم و برای این تیم هم آرزوی موفقیت دارم. دریافت پیشنهاد از پرسپولیس برای هر بازیکنی افتخار بزرگی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. من خیلی خوشحال بودم و منتظر بودم تا همه چیز تمام شود. خیلی خوشحالم که پرسپولیس را انتخاب کردم و خدا را شکر می کنم که الان عضوی از خانواده پرسپولیس هستم. من چندین بازی برای پرسپولیس انجام داده ام و امیدوارم در آینده این بازی ها بیشتر شود.

وقتی وارد پرسپولیس شدید چه شرایطی داشتید؟

با توجه به اینکه تیم و شرایط من تغییر کرده است و پرسپولیس تیم بزرگی است که هواداران زیادی دارد، مدتی طول کشید تا در تیم جا بیفتم و با محیط وفق پیدا کنم، اما در مجموع خوشحالم و به حضور در این تیم افتخار می کنم. تیم بزرگ پرسپولیس و امیدوارم در آینده اتفاقاتی بیفتد.

اولین بازی که در ترکیب قرار گرفتید در هفته بیستم مقابل مس رفسنجان بود. چه احساسی داشتی؟

این یکی از سخت ترین مسابقاتی بود که در تمام دوران ورزشی ام انجام دادم. بازی بسیار سختی برای من بود. مدتی است که به تیم اضافه شده ام و کادر فنی به من اعتماد کرده است. در مجموع اشتباهاتی داشتم که منجر به گل نشد و فکر می کنم این طبیعی بود. با توجه به شرایطی که وجود داشت، کمی تحت فشار بودم که طبیعی است. از کادر فنی آقایان فنایی و گل محمدی تشکر می کنم که به من اعتماد کردند. برایم خیلی خوب بود که با لباس پرسپولیس و مقابل هواداران بازی کنم.

گل اولت در پرسپولیس چه تفاوتی با دیگر گل هایی که در دوران فوتبالت زدی داشت؟

بازی در تیم های بزرگ قطعا مسئولیت بیشتری را به همراه دارد. پستی هم بازی می کنم که پست تخصصی است و شاید چهار برابر پست های دیگر مسئولیت دارد. وقتی تیم گل می زند، شما مسئول آن گل هستید. البته هواداران باهوش هستند و فوتبال را درک می کنند، اما هواداران آخرین ضربه را هم می بینند و آخرین ضربه همیشه دروازه بان است. اولین گلم را در تخت جمشید از دوست خوبم مجید علیاری خوردم و شاید اگر آن گل را نمی خوردم اعتماد به نفسم بیشتر می شد اما به هر حال همه چیز اینطور شد. در مجموع اولین بازی من در پرسپولیس به نظرم خوب بود و روند رو به رشدی داشتم. وقتی پشت دروازه تیم بزرگی مثل پرسپولیس می ایستید، مسئولیت بسیار بزرگی را بر عهده گرفته اید و خیلی مهم است که بتوانید بهترین عملکرد را داشته باشید.

سومین حضورت در تیم پرسپولیس در دربی بود.

دربی فوق العاده بود. بازی در دربی حس بی نظیری بود. باز هم تاکید می کنم از اعتماد آقایان فنایی و گل محمدی ممنونم و خوشحالم که توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. درست است که در این مسابقه پیروز نشدیم، اما عملکردم از نظر من قابل قبول بود. حس خیلی خوبی داشتم و یکی از ساده ترین بازی های من بود. من بسیار آرام و کنترل بودم و دقیقاً می دانستم چه کار می کنم.

رابطه شما با حامد لک چگونه بود؟

حامد 6-7 سال است که با من دوست است و از زمان سایپاهای آقای فرکی همبازی و دوست بودیم. در این سالها با آقای لک رابطه داشتم. صحبت کردیم و نظر دادیم. در مدتی که در پرسپولیس با هم کار کردیم، رابطه خیلی خوبی با هم داشتیم. در مجموع لحظات خوبی را با هم سپری کردیم و امیدوارم فصل خوبی را در رفسنجان داشته باشند.

چرا برای فصل بعد در پرسپولیس ماندی؟

ابتدا با پرسپولیس قرارداد داشتم. من هم مثل همه بازیکنان پیشنهاد داشتم، اما ماندن در پرسپولیس و بازی در این تیم یک افتخار است. قرار بود با پرسپولیس ادامه بدهم اما باز هم می گویم به حضور در تیم بزرگ و محبوب پرسپولیس افتخار می کنم. من بسیار خوشحال و با انگیزه هستم و تمام تلاشم را خواهم کرد. در این حال آنها فساد می کنند; مثل پارسال امسال هم حرف های عجیبی علیه ما می زنند و افرادی که نبودند و چیزی ندیدند خبر منتشر می کنند. هواداران ما باهوش هستند و این مسائل را درک می کنند، اما وقتی می بینم آنها تلاش می کنند ما را نابود کنند، ناراحت می شوم. منظورم این است که من در اینجا بسیار قوی و با انگیزه ایستاده ام و تا آخر خواهم بود. با جان و دل کار می کنم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشم و سال ها در پرسپولیس بمانم.

دیدگاهتان را بنویسید