چراغ سبز انتخاب یحیی برای پرسپولیسی; آقای ستاره گفت باشه!

چراغ سبز انتخاب یحیی برای پرسپولیسی;  آقای ستاره گفت باشه!

باشگاه پرسپولیس با درخواست یحیی گل محمدی مصمم به خرید پیمان بابایی در نقل و انتقالات نیم فصل است. او که در این فصل یکی از بازیکنان ثابت خط حمله تراکتورسازی بود، پیش از این قصد جدایی از تراکتور را داشت اما به دلیل قراردادهای سختی که با تراکتور بسته بود، نتوانست سرخپوشان را از هم جدا کند.

در عین حال شنیده ها حاکی از آن بود که باشگاه تراکتورسازی تبریز برای انتقال این بازیکن 10 میلیارد تن دریافت می کند تا این مبلغ سنگین باعث پیشرفت در مذاکرات دو کشور نشود. لغو حضور مهاجم برزیلی باعث شد تا رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس دوباره به پیمان بابای برود و بخواهد این بازیکن را جذب کند. محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی پس از اطلاع از موافقت پرسپولیس با درخواست بالای این باشگاه، مستقیماً از میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خواست تا آن را به هر باشگاهی غیر از پرسپولیس بدهد.

زنوزی اعلام کرده بود که نه تنها برای جذب بابایی به پرسپولیس تخفیف نمی دهد، بلکه به این تیم هم نمی دهد تا نشان دهد همچنان تمایلی به همکاری با پرسپولیس ندارد! اما در پایان لیگ بیست و یکم قرارداد پیمان بابای با تراکتورسازی تبریز به پایان رسیده و او می تواند آزادانه به هر تیمی که بخواهد برود.

البته شنیده ها حاکی از آن است که پیمان بابای هم پیشنهاد خوب و وسوسه انگیزی از یک تیم صنعتی دارد اما خودش ترجیح می دهد فصل آینده پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن کند.

او در نقل و انتقالات موقت لیگ برتر هم تلاش کرد از تراکتور رضایت نامه خود را بگیرد و پرسپولیسی شود اما همه درها را بست و با مخالفت شدید زنوزی مالک تبریزی نتوانست به تهران بیاید.

حالا شنیده ها حاکی از آن است که پیمان بابایی به بازیکنان پرسپولیس برای فصل آینده اوکی داده است و باید دید در طول فصل برای ادامه و انتقال چه اتفاقی می افتد؟

دیدگاهتان را بنویسید