چزاق سبز انتخاب مورد علاقه یحیی برای پرسپولیسی هاست

چزاق سبز انتخاب مورد علاقه یحیی برای پرسپولیسی هاست

اولین تمرین فصل آینده تیم نساجی امروز در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شد و علی علیپور بازیکن سابق قائم شهری نساجی و پرسپولیس در این تمرین حضور یافت و با مهدی رحمتی و کادر فنی جدید خوش و بش کرد. نساجی.

علیپور در حاشیه این تمرین در گفتگو با خبرنگاران گفت: نساجی تیم دوران کودکی ما است و اینجا بازی کرده ایم و به دلیل عرقی که برای تیم شهرمان می دهیم وظیفه خود دانستم که بیایم و به یک تیم سر بزنم آقای مهدی و پرسنل عزیزش. ما همدیگر را می شناسیم و مقابل هم بازی کرده ایم و از خود گذشتگی خاصی داشتیم و به احترام و استقبال آمدیم و دیدار کردیم. امیدواریم تیم نساجی در آسیا به موفقیت برسد و نتایج خوبی کسب کند و مردم را خوشحال کند.

وی در پاسخ به اینکه صادق درودگر، مدیرعامل نساجی به او وعده سال آینده داده است، گفت: آقای درودگر خوب است. با توجه به اینکه از قبل همدیگر را می شناسیم و با هم در ارتباط هستیم به شوخی گفته شد اما من قرارداد دارم و در اختیار ژیل ویسنته هستم و الان باید کم کم به عقب برگردم تا دوران نقاهت را پشت سر بگذارم. ، برای فصل بعد برمی گردم.

علیپور در خصوص اینکه شنیده می شود هزینه بازیکنان مازندرانی زیاد است و به همین دلیل در نساجی حاضر نمی شوند، گفت: مشکل و خواست خدا در سال های آینده این نیست. انشاالله یک سال زودتر بچه های مازندرانی اینجا جمع می شوند و نساجی تیم خوبی خواهد داشت.

وی در پاسخ به اینکه جای بازیکنان مازندرانی در تیم خالی است، گفت: بله، بازیکنان خوب و باکیفیتی در مازندران داریم که همگی در سطح اول ایران و حتی آسیا و اروپا بازی می کنند. برای همه بچه ها و دوستانم و همچنین تیم نساجی آرزوی موفقیت دارم و از خداوند منان بهترین ها را نصیب این تیم می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید