چراغ سبز ستاره به پرسپولیس یحیی علاقه دارد

چراغ سبز ستاره به پرسپولیس یحیی علاقه دارد

محمد خدابندلو یکی از بازیکنان جوان لیگ برتری است که با عملکرد خوب خود در چند سال گذشته روند صعودی را در فوتبال آغاز کرده است. او که از آکادمی پیکان بزرگ شد، پس از نمایش های خوب در آن تیم راهی ذوب آخان شد و پس از درخشش در اصفهان راهی گل غار شد و اکنون یکی از مهره های کلیدی این تیم محسوب می شود.

گل گهر هافبک خلاق پس از بازی با پرسپولیس به دلیل سوالی که یکی از خبرنگاران از او پرسیده بود مورد توجه قرار گرفت. ماجرا به یک ویدیوی قدیمی برمی گردد که به دوران کودکی خدابندلو برمی گردد. او در این فیلم در حالی که صورتش قرمز شده و پرچم پرسپولیس بر دوشش است، در گفتگو با خبرنگار برنامه نود از شرایط این تیم می گوید.

این خبرنگار در ورزشگاه آزادی با خدابندلو درباره آن فیلم قدیمی صحبت کرد و از او پرسید که با توجه به علاقه ای که به پرسپولیس دارد آیا بازی مقابل این تیم برایش سخت است؟ گل گهر هافبک جوان پاسخ داد: البته سخت بود اما فوتبال همین است و امیدوارم آنچه می خواهم محقق شود.

خدابندلو که علاقه ای به مصاحبه ندارد و مدت هاست به جز چند اظهار نظر کوتاه در میکس زون در استادیوم های مختلف هیچ مصاحبه رسانه ای منتشر نکرده است، دوست ندارد درباره این موضوع صحبت کند. وقتی با او تماس گرفتیم تا نظرش را در این مورد جویا شویم، او به چند جمله کوتاه اکتفا کرد: «من در هر تیمی بودم، با تمام توانم هم برای پیشرفت خودم و هم برای موفقیت تیمم بازی کردم. الان هم به گل گهر متعهد هستم و برای این تیم هر کاری می کنم.»

این بازیکن 24 ساله وقتی با سوال بعدی خبرنگار ما در این باره مواجه شد، گفت و گوی خود را اینگونه ادامه داد: «در گلگره واقعاً احساس راحتی می کنم. این تیم جو خوبی دارد و الان هم آقای الهوی راه آقای کلانوی را ادامه می دهد و ما برای رتبه چهارم لیگ می جنگیم.»

از خدابندلو پرسیدیم که آیا به فکر تیمش برای فصل آینده است؟ وی پاسخ داد: تنها چیزی که به آن فکر می کنم موفقیت گلگر در 3 بازی اخیر لیگ برتر و کسب چهارمین عنوان لیگ برتر است. عملکرد خوب ما مقابل پرسپولیس در جام حذفی هم گویای همه چیز است و شک نکنید مقابل این تیم در لیگ برتر حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

خدابندلو به بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر اشاره می کند که می گوید با تمام توان برای تیمش به میدان می رود و برای موفقیت این تیم می جنگد. درست مثل حرفی که او در ورزشگاه آزادی در خصوص بازی با پرسپولیس در لیگ برتر گفت: قطعا بازی سختی مقابل پرسپولیس در لیگ برتر داریم اما مثل این بازی با جان و دل به میدان خواهیم رفت. . تیم های دیگر برای قهرمانی به ما نگاه می کنند و کمترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که با تمام توان مقابل پرسپولیس بازی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید