سوپراستار قرمز جایزه گرفت و از او خواسته شد که برود؟

سوپراستار قرمز جایزه گرفت و از او خواسته شد که برود؟

منابع منچستریونایتد فاش کردند که رونالدو به محض شروع دومین سال قراردادش در پایان ژوئن، مبلغ هنگفتی دریافت خواهد کرد. این درآمد بادآورده بخشی از قراردادی بود که تابستان گذشته با مقامات یونایتد به توافق رسید.

یکی از منابع داخلی اولدترافورد گفت: “همه قراردادها در ابتدای جولای تمدید شد و پس از آن خبرها مبنی بر اینکه کریستیانو می خواهد برود.” رونالدو در یونایتد حدود 50 درصد حقوقش را می گرفت و حقوق و پاداش او در ایتالیا 900 هزار پوند در هفته بود. اما یونایتد پاداش های سالانه را برای او در نظر گرفت. افراد مطلع ادعا می کنند که این بند خیلی منصفانه نبوده است. برخی بدبین هستند و می گویند زمان انتشار خبر جدایی رونالدو بلافاصله پس از دریافت پاداش مناسب نیست. یونایتد قبلاً با پرداخت‌های سالانه مشابه به پل پوگبا و الکسیس سانچز موافقت کرده بود و معتقد بود که کل هزینه‌های آنها را تقسیم می‌کند.

یک منبع آگاه گفت: “او هیچ اشتباهی انجام نداده است، اما برخی معتقدند که زمان این اتفاقات ممکن است تصادفی نباشد و رونالدو ممکن است هفته ها پیش تمایل خود را برای جدایی آشکار کرده باشد.”

رونالدو هنوز 12 ماه از قراردادش باقی مانده است. او توجه چلسی را به خود جلب کرده است و آبی ها در حال بررسی جوانب مثبت و منفی پیوستن بازیکن سابق رئال مادرید به تیمشان هستند. اما بایرن فرصت جذب او را در تابستان رد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید