چراغ سبز گزینه استقلال برای آبی پوشیدن

سعید عزت‌الهی که دو سه ماه است حرفی نزده و علاقه‌ای به مصاحبه ندارد، در گفت‌وگویی درباره اتفاقات و شایعاتی که به‌ویژه در یک ماه اخیر پیرامون انتقالش وجود دارد، می‌گوید:

در این مدت سعی کردم حرفی نزنم و شایعه پراکنی نکنم. هدف من این بود که کارم را از سر و صدا دور کنم. نمی خواستم چیزی بگویم که تعبیر دیگری شود. با این حال، خبرهای زیادی برای من بود که واقعاً نمی دانم از کجا آمده است. یک روز گفتند عزت اللهی با فلان باشگاه به توافق نهایی رسیده است و روز دیگر اعلام کردند که با تیم دیگری قرارداد بسته است. در این فکر بودم که آیا مذاکره کرده ام و به توافق رسیده ام یا نه؟ گاهی که از خواب بیدار می شوم و اخبار را می خوانم، حتی به خودم شک می کنم. در روزهای پایانی نقل و انتقالات شایعه فسخ قراردادم با باشگاه وائله و رفتن به ایران برای بازی در یک تیم لیگ برتری به گوش می رسید. در واقع نوشتند که من بازیکن آزاد هستم، البته با وایل قرارداد داشتم و هستم و هیچ اتفاقی در این زمینه نیفتاد.

عزت اللهی در این مدت با یک باشگاه ایرانی مذاکره رسمی داشت؟ سعید در این خصوص می گوید: من هیچ مذاکره رسمی انجام نداده ام. البته مدیران برخی تیم ها که برایشان احترام زیادی قائل هستم تماس گرفتند و با من و بابام صحبت کردند، اما کار ما هرگز به مرحله رسمی نرسید. چون همانطور که بارها گفته ام در مورد همه تیم های ایرانی اولویت من بازی در اروپا بود و دوست دارم در سال جام جهانی هم در این قاره بازی کنم. همچنین زمانی که من با وایل قرارداد دارم، تیم ها باید به باشگاه دانمارکی من می رفتند و تنها پس از توافق به سراغ من می آمدند. بازیکنی که قرارداد دارد نمی تواند به تنهایی توافق کند و به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای سعی کردم به آن احترام بگذارم.

تکلیف نهایی عزت اللهی چه زمانی مشخص می شود؟ وی در پاسخ به این سوال می گوید: هنوز یک هفته تا 10 روز از زمان نقل و انتقالات باقی مانده و احتمال دارد به تیم جدیدی بروم. همه چیز به نظر وائله بستگی دارد و شخصاً به من بستگی ندارد. در چند روز آینده اگر پیشنهادی به من و باشگاه برسد، می توانم بروم. در غیر این صورت تا بازگشت به لیگ برتر دانمارک در واله می مانم و برای این تیم بازی می کنم.

به عنوان آخرین سوال از عزت اللهی پرسیدیم که چرا در یکی دو هفته اخیر برای وایلا بازی نکرده است و او پاسخ داد: دلیل بازی نکردن او احتمال مصدومیت است. خدای نکرده اگر مصدوم شوم انتقالم سخت می شود. پس فعلا منتظرم ببینم اوضاع چطور پیش میره. تا پایان پنجره نقل و انتقالات، فرصتی برای جدایی وجود دارد. در غیر این صورت با توجه به تعهدم برای کسب عنوان قهرمانی و بازگشت به سطح اول فوتبال دانمارک برای واله بازی خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید