قولی که گزینه اصلی استقلال را از پوشیدن آبی منصرف کرد

قولی که گزینه اصلی استقلال را از پوشیدن آبی منصرف کرد

بحث علاقه استقلال به محمد محبی موضوع جدیدی نیست و آبی ها در فصول گذشته برای جذب این بازیکن تلاش کرده اند، اما این بازیکن هرگز به اندازه تابستان امسال به استقلال نزدیک نشده و پرونده جذب او همچنان باز است.

مدت حضور محبی در فصل گذشته در تیم سانتا کلارا به مذاق این بازیکن خوش نیامد و به همین دلیل در سال منتهی به جام جهانی این بازیکن به دنبال فضای بازی بیشتر برای حضور در لیست دراگان اسکوچیچ است.

حقیقت این است که مدیران استقلال چند هفته پیش فاصله چندانی با جذب محیبی نداشتند، اما به یکباره و با تغییراتی که در مدیریت تیم سانتا کلارا انجام شد، همه چیز معطل شد و در مذاکرات جدید آبی ها و … روسای جدید تیم پرتغال، تاکنون پیشرفت هایی در مذاکرات حاصل شده است. نداد

همین موضوع وینگر جوان را بر آن داشت تا روز گذشته از تمرین سانتا کلارا دیدن کند و در تمرینات پیش فصل به هم تیمی هایش بپیوندد. گفته می شود این بازیکن پس از صحبت با سرمربی تیم و قول دادن به انجام بازی های بیشتری نسبت به فصل گذشته تا حدودی از موضع قبلی خود مبنی بر ترک تیم پرتغالی عقب نشینی کرده است.

با این حال مدیران استقلال همچنان در تلاش هستند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند اما شرایط فعلی مذاکرات طرفین با شرایط دو هفته پیش 180 درجه متفاوت است و آبی ها که با مدیران پرتغالی به توافق رسیده بودند، حالا همه باید کار را از صفر شروع کنند و این مشکل شانس جذب این بازیکن را حداقل تا امروز کاهش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید