دستمزد نجومی ستاره پرسپولیس، تیم اروپایی را منصرف کرد

دستمزد نجومی ستاره پرسپولیس، تیم اروپایی را منصرف کرد

یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس پس از تنها 11 هفته حضور در لیگ برتر ایران را ترک کرد و از پرسپولیس جدا شد. لوکادیا در حال حاضر به دنبال تیم جدیدی است و باشگاه های مختلفی به عنوان مقصد احتمالی او در نظر گرفته می شوند.

لوکادیا در روزهای اخیر یکی از بازیکنانی بوده که نامش برای تقویت خط حمله تیم لوسرن در مسابقات قهرمانی سوئیس مطرح شده است. با این حال، طبق وب سایت 2-4-4، لوسرن امکان امضای لوکادیا را ندارد زیرا قرارداد مهاجم هلندی بالاتر از استانداردهای مالی سوئیس است که این بازیکن 29 ساله به آن نیاز دارد.

این رسانه مدعی است که لوکادیا با دستمزد پایه 750 هزار یورویی در باشگاه سابق خود پرسپولیس قرارداد امضا کرده است. مبلغی که لوکادیا برای تیم جدیدش می خواهد.

در حال حاضر باشگاه هایی از ترکیه و یونان برای جذب لوکادیا علاقه نشان داده اند. باشگاه سیواسپور ترکیه یکی از تیم هایی است که خواهان مهاجم هلندی و سابق پرسپولیس است و این بازیکن برای خرید مبلغ 700 هزار یورو درخواست کرده است.

پس از جدایی لوکادیا از پرسپولیس مشخص شد که این بازیکن حدود 540 هزار یورو از این باشگاه ایرانی دریافت کرده است. با توجه به اینکه لیگ برتر حتی به پایان نیم فصل هم نرسیده بود.

این مهاجم در 9 دیداری که برای سرخ پوشان ایران انجام داد، 6 گل به ثمر رساند و همچنان بهترین گلزن پرسپولیس محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید