خواسته نجومی تیم مطرح اروپایی برای انتقال فوق ستاره استقلال

در ابتدای فصل گذشته و پس از درخواست های مکرر ریکاردو ساپینتو، سانتا کلارا با صدور قرارداد قرضی محمد محبی به استقلال در ازای دریافت 250 هزار یورو موافقت کرد که بخشی از آن را استقلال و بخشی دیگر را علیرغم پرداخت این باشگاه پرداخت کرد. ادعاها. استقلال سکوت کرد تا اینکه باشگاه پرتغالی مجبور به شکایت شد.

سانتا کلارا در پایان این فصل به لیگ 1 سقوط کرد و حالا می خواهد محمد محبی را به طور کامل بفروشد تا بخشی از هزینه های تیم در این فصل را پوشش دهد. اما جالب است بدانید بند آزادسازی قرارداد محمد محبی 3 میلیون یورو است. باشگاه سانتا کلارا در ابتدای قرارداد با محمد محبی، بند آزادسازی قرارداد 3 میلیون یورویی وینگر تیم ملی فوتبال ایران را با توجه به سن این بازیکن و پیش بینی درخشش در لیگ برتر پرتغال محمد محبی در اولین فصل حضور در لیگ برتر پرتغال با درخواست تیم های ایرانی برای بازگشت به لیگ برتر مواجه شد و رئیس باشگاه سانتا کلارا در آن زمان اعلام کرد که مایل است محمد محبی را به تیم هایی از جمله بفروشد. بنفیکا، پورتو، براگا و غیره

در آن لحظه و با توجه به تغییر سرنوشت محمد محبی، باشگاه سانتا کلارا نیاز مالی خود را به یک میلیون یورو کاهش داد. البته حجت کریمی مدعی است که می تواند محمد محبی را با 600 هزار یورو خریداری کند. جواد نکونام بر ادامه حضور این بازیکن در اردوی آبی پوشان اصرار دارد و باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه استقلال با باشگاه سانتا کلارا بر سر رقم نهایی توافق محمد محبی به توافق می رسد یا خیر. هر چند پرداخت این پول به باشگاه پرتغالی مهم است.

محمد محبی پس از بازگشت از تاشکند به همراه تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا در استقلال می ماند یا خیر، گفت: باشگاه سانتا کلارا است که در مورد شرایط من تصمیم می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید