در نهایت اسکوچیچ دو خواسته جدید مطرح کرد

در نهایت اسکوچیچ دو خواسته جدید مطرح کرد

حمید استیل سرمربی تیم ملی در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگاران در نهایت درباره دراگان اسکوچیچ و انتظارات جدیدش صحبت کرد.

استیلی پیش از این سرمربی جدید تیم ملی بود که با میرشاد ماجدی در زمین های فوتبال قدم می زند و گاهی با دوستانش گپ می زند اما ظاهراً وظایف جدیدی به او سپرده شده است. این نظر جدید استیلی در مورد درخواست اسکوفیچ از FF است!

دراگان اکنون دو دستیار می خواهد که یکی از آنها به گفته استیلی اهل کرواسی است و دیگری یک تحلیلگر ویدئویی است که ملیتش ذکر نشده است.

با همه بحث های بی پایانی که برای آماده سازی تیم ملی داریم، اسکوچیچ در نهایت دو خواسته جدید مطرح کرده است، یعنی تیم ملی متزلزل می شود اما انتظارات متفاوتی از تیم ملی داریم. از جمله اینکه اسکوچیچ باید صدای خود را بلند کند و به وضعیت آماده سازی تیم ملی اعتراض کند. وقتی از دور متوجه این وضعیت نامناسب می شود و به سادگی می گوید وضعیت تیم ملی تعریفی ندارد، اسکوچیچ که همه چیز را از نزدیک زیر نظر دارد باید با صراحت بیشتری صحبت کند.

سکوت هولناک اسکوچیچ در این زمینه، این تهمت تلخ را تقویت می کند. اینکه او فقط دوست سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی است. زندگی نامه ای باورنکردنی و غیرقابل انکار درباره خودش!

اینکه گاهی شاهد مقایسه وضعیت دیروز و امروز تیم ملی هستیم عمدتاً به این دلیل است که در گذشته سرمربی تیم ملی از فدراسیون فوتبال انتقاد می کرد و اگر بازی های تدارکاتی تیم ملی برگزار می شد. اگر در نظر گرفته نمی شد صدایش را از دست می داد. اگر مجبور شوید همه چیز را می سوزانید.

هیچ کس از اسکوچیچ انتظار آتش بازی ندارد، اما او باید از وضعیت متزلزل انتقاد کند. اما اسکوچیچ صدایش را بلند نمی کند مگر اینکه در شرایط فعلی دو دستیار بخواهد که یکی از آنها خارجی هم باشد!

تیمی که هنوز بازی های تدارکاتی اش مشخص نشده و نمی داند برای حضور در جام جهانی چه می خواهد و چه اهدافی را دنبال می کند، باید منتقدانی در تیم داشته باشد. چه بهتر که سرمربی به عنوان سرپرست تیم و تصمیم گیرنده در خط مقدم منتقدان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید