برخی از بازیکنان با اسکوچیچ رابطه خوبی نداشتند/کیروش خواسته من را برآورده کرد


ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899902

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: برخی از بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ نداشتند و برخی بازیکنان به اختلافات دامن می زدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تغییرات نیمکت نشینی تیم ملی ایران و برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی و حضور مجدد کارلوس کی روش توجه رسانه های اروپایی به ویژه انگلیسی ها را به خود جلب کرده است که از نزدیک حوادث را دنبال می کنند. تیم ملی ایران به دلیل همگروهی تیم ملی انگلیس با ایران در جام جهانی. آنها زیر میکروسکوپ گرفته شده و ردیابی می شوند.

در همین راستا مجله انگلیسی «اتلتیک» به تغییرات در تیم ملی ایران پرداخته و علیرضا جهانبخش یکی از کاپیتان های ایران به این مناسبت صحبت کرده است.

جهانبخش در گفت و گو با مجله اتلتیک، اظهارات عجیبی درباره دوران حضور اسکوچیچ در تیم ملی ایران کرد و اظهار داشت: برخی از بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ نداشتند و برخی دیگر با سرمربی کروات رابطه خوبی داشتند. اتفاقاتی که در آن زمان افتاد غیرحرفه ای بود. نمی توانم نام ببرم اما افرادی خارج از تیم ملی بودند که می خواستند در تصمیم گیری ها تاثیر بگذارند.

کاپیتان تیم ملی ایران ادامه داد: متاسفانه در آن زمان بازیکنانی بودند که بیشتر به این موضوع دامن زدند. ما به عنوان بازیکنان باتجربه تیم سعی کردیم جو را آرام کنیم. با خودمان گفتیم الان وقت خراب کردن جو تیم ملی نیست. بعد از این اتفاقات شرایط آرام شد و ما در شرایط خوبی هستیم.

جهانبخش درباره بازگشت کارلوس کی روش نیز گفت: ما 7، 8 سال با کی روش کار کردیم و او را به خوبی می شناسیم و او هم بازیکنان ایرانی را به خوبی می شناسد. کی روش از جوانی مرا به تیم ملی دعوت کرد و با او دو جام جهانی بازی کردم و به نوعی کی روش به آرزوی من رسید.



دیدگاهتان را بنویسید