بازیکنان من الگوی صبر هستند، پنالتی واضح ما برآورده نشد / هزار تن هم به ما تعلق نگرفت!

ساعت: 20:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802572

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلات در باشگاه ما به حدی است که هر بار که از این باغ می آید می توان از این ضرب المثل استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی پس از بازی پرسپولیس مقابل فولاد گفت: بازی خوبی بود، شروع بدی داشتیم، فولاد در 15 دقیقه ما را تحت فشار قرار داد و حتی توانست گلزنی کند. کم کم فرم خود را پیدا کردیم و در نیمه دوم فقط چند ضربه ایستگاهی به ما زده شد. بازیکنان ما واقعا در این دیدار زحمت کشیدند و به پیروزی خوبی دست یافتند چرا که فولاد تیم خوب و منظمی است.

وی در خصوص بسته شدن پنجره پرسپولیس و شایعه استعفای خود گفت: بعد از برد شاید صحبت درباره این مسائل درست نباشد. نمی خواهم هواداران ناراحت شوند. امروز باید دستمزد بازیکنان پرداخت می شد اما ظاهراً این کار را نکردند و گفتند فردا این کار را می کنیم، نمی دانم فردا می شود یا نه، اما مشکلات این باشگاه آنقدر زیاد است که وجود دارد. هر روز یک مشکل جدید باید از تک تک بازیکنان تیمم تشکر کنم زیرا آنها الگوی صبر در فوتبال ایران هستند. بعداً می‌توانیم در این مورد بیشتر صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص خریدهای آتی این تیم و احتمال خرید شیمبا گفت: نیم فصل شروع شده و این فرصت خوبی است تا نقاط ضعف خود را بپوشانیم و استراحت کنیم. البته بردن یک بازیکن خوب از ایران و خارج از کشور بسیار سخت است.»

گل محمدی همچنین در نشست خبری این دیدار درباره دیدار تیمش با فولاد و روند بازی گفت: بازی خوبی بود. موقعیت های خوبی در دروازه ها به دست آمد. شروع خوبی نداشتیم و فولاد فرصت خوبی برای گلزنی داشت. در دقایق ابتدایی بازی خیلی تحت فشار بودیم، اما به مرور زمان راحت‌تر بازی کردیم و به خصوص در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی را هم در فاز دفاع و هم در حمله ایجاد کردیم. متأسفانه پنالتی واضح ما محقق نشد اما در کل از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم چون روحیه خوبی نداشتند و مشکلات زیادی را تحمل کردند. این 3 امتیاز جدول بسیار مهم بود و ما را به عنوان یکی از مدعیان اصلی معرفی کرد. از هواداران هم بابت انرژی ای که به ما دادند تشکر می کنم و این پیروزی را به آنها تقدیم می کنم. امیدوارم با رفع مشکلات شرایط خوبی داشته باشیم بازیکنان ما واقعا در رختکن ناراحت بودند و امیدوارم این مشکلات حل شود.

وی در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: تاکنون هیچ پرداختی صورت نگرفته است اما گفتند 10 تا 15 درصد به حساب بازیکنان واریز می شود. البته بعید است این اعداد مشکل بازیکنان را حل کند.

سرمربی پرسپولیس گفت: من به دلیل مدیریتی بودن این موضوع اطلاعی ندارم اما این حرف باشگاه ماست که هر بار از این باغ بیرون می آید، امیدوارم این مشکلات ادامه داشته باشد. زودتر خوب شو

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه برای جذب نیرو محدودیت مالی دارد و آیا چنین چیزی به او گفته شده است یا خیر، گفت: خیر، چنین حرفی از سوی باشگاه مطرح نشده و من هم چیزی از باشگاه نشنیده ام. 16-17 روز البته ممکن است عده ای از این حرف ها ناراحت شوند، اما ما با زمین تمرین مشکل داریم، نمی گویم نقل و انتقالات مهم نیست، اما امیدوارم مشکلات به گونه ای حل شود که ما می توانیم به راحتی بازیکن بگیریم جذب بازیکن بسیار سخت است اما سعی می کنیم در نیم فصل دوم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

وی در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه گفت: بسته بودن پنجره باشگاه طبیعی است. نمی دانم، اما در چند سال اخیر این کلمه را زیاد شنیده ام.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید